موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

خسته مباد گامهای استوارتان

پیام تشکر و قدردانی رهبر انقلاب از حضور دهها میلیونی ملتِ شگفتی‏آفرین ایران
خسته مباد گامهای استوارتان 
معاندان و فریب‏خوردگان داخلی به خود بیایند

وقتی غریو یاحسین با شور‏انقلابی ملت پیوند خورد، جهان یکپارچه به تماشا نشست تا بنگرد معنای واقعی دموکراسی را و نفاق در خود خزید شاید بشنود خواست یکپارچه یک ملت را و البته طعم این خروش بی‏همتا آن‏گاه به کام مردم شیرین‏تر آمد که پیام رهبر انقلاب صادر شد:«خسته مباد گام‏های استوارتان.»

به گزارش رجانیوز مقام معظم رهبری در پیام خود ضمن تجلیل از حضور، عزم راسخ و بصیرت بی‏همتای مردم، از دو پیام این حضور سخن به میان آوردند که یکی دولت‏های متکبر و زورگوی خارجی را مورد توجه قرار می‏داد و دیگری معاندان و فریب‏خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از «مردم» میزنند!

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عظیم‏الشأن و شگفتی‏آفرین ایران

خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‏تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‏همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد‏دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‏آراید. 

و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید. 

آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟ 

آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن سی و یک سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از «مردم» میزنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلّی‏الله‏علیه‏و‏آله و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟ 

دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت. کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد. 

سیّد علی خامنه‌ای
22/بهمن/

کوردلان چشمهای خود را باز کنید و خروش ملت ایران را ببینید:

 

 ۲۲بهمن ۱۳۸۸  

 

حماسه ای بزرگ از ملت غیور ایران 

  

 

22 بهمن 1388  

 

22 بهمن 1388    

 

تا چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران کور شود 

 

اثبات جمعیت ملیونی 22 بهمن در تصاویر منتشر شده از گوگل ارث

 

خبرنامه دانشجویان ایران: طی پخش تصاویری از میدان آزادی و خیابان انقلاب از سوی گوگل ارث و حضور جمعیت چند ده ملیونی در این روز بر همگان اثبات شد، این نظام قوی تر از آن است که عده ای گمان کنند، توان مقابله با آن دارند.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در روز 22 بهمن، سیل عظیمی از مردم ولایی و محب انقلاب، آمده بودند تا جشن 31 سالگی انقلاب اسلامی ایران را با گرد هم آیی و راهپیمایی در خیابان های انقلاب و میدان آزادی جشن بگیرند و مشت محکمی در دهان کوردلان و معاندان جمهوری اسلامی ایران بکوبانند.


8 ماه از انتخابات اخیر ریاست جمهوری گذشت، اما عده ای افراد معترض، با اعتماد به نفسی کاذب [بخوانید توهم] هنوز سعی بر زیاد نشان دادن هواداران خود دارند لذا از هر حربه ای برای این امر استفاده می کنند تا بگویند: "ما بیشماریم".


اما عده ای از مخالفین و دروغ پراکنان که از شکست خود در این به اصطلاح جنبش سبز مطلع اند، با عوام فریبی سعی کردند، در محیط های سایبری و در سایت هایی خاص که مخاطبان خاص خود را دارد، توهمِ بودن در "جایگاه اکثرت" را در مردم القاء کنند؛ و این در حالی است که از زمان انتخابات تا کنون جمعیت آنها به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.

 



در این سایت، خبری با چند عکس منتشر شد که ذکر چند نکته در خصوص آن، خالی از لطف نیست:


1-این خبر در حالی سعی بر جلب توجه بازدید کنندگان به قسمت های خالی میدان آزادی را دارد که ورود به چمن ها مجاز نمی باشد و برای جلوگیری از ورود  مردم به این قسمت ها دور آنها حصار کشده شده است، با اینکه این تصاویر به خوبی نشان از ازدیاد جمعیت دارد، اما این سایت با وارونه کردن داستان تلاش می کند تا فضا را به سمت امنیتی نظامی پیش ببرد.


2-در اغلب برنامه های رسمی که جمعیت زیادی در آن حضور دارند، همانند نماز جمعه، عید فطر و ... برای راحتی ایاب و ذهاب مردم و جلوگیری از ترافیک شهری، شرکت اتوبوس رانی و مترو همکاری لازم را می کنند و این قائده در هیچ موردی استثناء نیست پس زوم کردن بر حضور اتوبوس ها امری بیهوده است.

3- هنوز جای این سوال باقی است که چرا نویسندگان این سایت ها سعی در مصادره کردن این جمعیت دارند در حالی که اگر به سایتی که عکس ها در آنجا منتشر شده است مراجعه کنید، در توضیح این عکس خواهید دید، این عکس متعلق به 22 بهمن 1388 میدان آزادی در سی و یک‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وسیله ماهواره IKONOS است که حکایت از زیاد بودن جمعیت در میدان آزادی و خیابان های اطراف دارد ولی این سایت ها خلاف این واقعیت را منعکس کرده اند!



4- عکس زیر بخشی از خبر سایت است که نشان می دهد نویسنده ظاهرا موقعیت های جغرافیایی را نمی داند یا عمدا سعی در تعویض جهت های جغرافیایی دارد؛ به تصویر زیر دقت کنید.



این اقلیت سبز درحالی روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند، که دعوای های درونی میان سران آنها بالا گرفته تا جایی که رسانه های خودشان اظهار کردند: "این انقلاب 10سال به عقب افتاد".

روکم کنی رسانه ای سایت های سبز چون بالاترین، جرس و خودنویس، و از همه مهم تر مطرود واقع شدن از جانب ملت ایران مهر تاییدی بر پیوستن این اقلیت سبز به زباله دان تاریخ دارد.

انقلاب اسلامی ایران به استیلا خواهی آمریکا ضربه سختی وارد کرد

رییس مرکز مطالعات خاورمیانه در روسیه:
انقلاب اسلامی ایران به استیلا خواهی آمریکا ضربه سختی وارد کرد
مسکو - رییس مرکز مطالعات خاورمیانه در روسیه با اشاره به افزایش مقاومت در برابر سیاست های امپریالیستی و سلطه گرانه آمریکا در جهان، آن را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به چتر هژمونی ( استیلا خواهی ) آمریکا ضربه سختی وارد کرد.

"شامیل سلطانف" امروز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی یک کشور مستقل و با سیاست عدم وابسته برای بسیاری از کشورهای جهان است.
سلطانف افزود: هیمنه آمریکا و ادعای قدرت مطلق بودن و شکست ناپذیری آن در جهان از بین رفته است و هیچ چیزی به این کشور ورشکسته اقتصادی برای بازیافتن قدرت سلطه گری آن کمک نخواهد کرد.
این کارشناس امور بین المللی روسیه با اشاره به حضور ده ها میلیون نفری مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف ایران، آن را نشانه حمایت گسترده مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آن آیت ا.. خامنه ای رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام دانست.
سلطانف گفت: این راهپیمایی که در شبکه های تلویزیونی جهان پخش می شد، دوستداران انقلاب را خوشحال و آمریکا و متحدان غربی اش را که دائما برای انزوای ایران تلاش و وانمود می کنند که حکومت این کشور جایگاه مردمی ندارد، شرمساز و سرافکنده کرد.
سلطانف ابراز اطمینان کرد که به برکت سیاست صحیح و متوازن جمهوری اسلامی ایران، برنامه هسته ای این کشور به ثمر نشسته و در پیشرفت تکنولوژیکی و اقتصادی این کشور نقش مهم و تاثیر گذار خود را ایفا کند.
وی افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملت های جهان درس استقلال و خودکفایی و آزادگی داد و بسیاری در نقاط مختلف جهان به این سیاست با دیده احترام می نگرند.
سلطانف گفت: جایگاه ایران در 31 سال پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه ارتقاء یافته و این کشور با داشتن توانمندی های عظیم در عرصه های مهمی همچون انرژی هسته ای، فضایی، صنعتی، تکنولوژیکی و انرژی در منطقه پیشرو است.
وی گفت: تمام تلاش های آمریکا برای کاهش نقش و جایگاه ایران با شکست روبرو شده است و آمریکا گزینه ای برای به زانو در آوردن ایران در دست ندارد.
سلطانف ابراز اطمینان کرد که به برکت سیاست صحیح و متوازن جمهوری اسلامی ایران، برنامه هسته ای این کشوربه ثمر نشسته و در پیشرفت تکنولوژیکی و اقتصادی این کشور نقش مهم و تاثیر گذار خود را ایفا کند.
وی همچنین سیاست تحریم آمریکا علیه ایران را محکوم به شکست خواند و با اشاره به ادعاهای واهی واشنگتن علیه تهران، خواستار مخالفت با این تحریم ها در روسیه و دیگر کشورهای جهان شد.

مرگ نفاق سبز

که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور داشت، پلاکاردی را با عنوان "مرگ نفاق سبز" حمل می کرد.

به گزارش شبکه ایران، راهپیمایی میلیونی دیروز مردم تهران حاشیه‌هایی دیدنی و به یادماندنی زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم شرکت‌کننده در این تظاهرات، پلاکاردهایی به دست داشتند که خودشان آنها را طراحی کرده بودند و اغلب دارای نکاتی پرمعنا و قابل توجه بود.

مرگ سبز

در یکی از این پلاکاردها که توسط یکی از جوانان میهن‌مان تهیه شده بود، به بررسی وضعیت جریان موسوم به سبز در ماه های اخیر پرداخته شده بود. در این پلاکارد، وضعیت این جریان به بیماری تشبیه شده بود که در روز 22 بهمن، سکته کرد و مرده است.

اعتراض نمایندگان به ادامه اتهام‌زنی علی مطهری علیه رییس‌جمهور

به دنبال تداوم اتهام زنی علی مطهری علیه رییس جمهور، نمایندگان مجلس در گفت و گو با ایرنا ضمن اعتراض در مورد تکرار اتهامات بی‌پایه علیه رییس قوه مجریه، به وی برای ادامه این روند هشدار دادند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اخیرا نامه ای سرگشاده به میرحسین موسوی نوشته است که در این نامه اتهاماتی را به رییس جمهورمانند قانون گریزی ،لیبرالیسم فرهنگی ،عملکرد ضعیف دولت نهم و دهم در حوزه اقتصادی وهم ردیف بودن با موسوی و کروبی در ایجاد بحران وارد کرده است.
اتهام‌زنی‌های علی مطهری علیه رییس جمهور منتخب و 24 میلیونی در حالی طی ماه‌های اخیر بارها تکرار شده است که این حملات با استقبال و ذوق‌زدگی رسانه‌های بیگانه روبرو شده است. اتهاماتی که البته با نجابت رییس قوه مجریه مواجه شده است.
جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا به واکاوی ادعاهای مطهری در این نامه پرداختند که مشروح آن را در ادامه  با این عناوین  می خوانید:

**هر اقدام با انگیزه تضعیف دولت خیانت به نظام است 
**مطهری به دنبال تضعیف رییس جمهور است
**هم تراز دانستن احمدی‌نژاد با سران فتنه، ظلمی بزرگ است
**مطهری درنامه خود موضع گیری رهبر انقلاب را مد نظر قرار نداده است
**خود بزرگ بینی مطهری ابزارتحقق اهداف فتنه گران شده است
 

 
لطفا به ادامه مطالب توجه کنید:
ادامه مطلب ...

اعتراف "خداجویان" موسوی به آتش زدن و سنگ پرانی در روز عاشورا

 

رسایی خواستاراحضار مهدی و فائزه هاشمی به دادگاه شد

حمید رسایی از قوه قضاییه خواست به این سوال پاسخ دهد که چرا برخی چهره های شناخته شده نظیر فائزه و مهدی هاشمی که در حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نقش داشته است، هنوز به دادگاه احضار نشده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حمید رسایی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در قالب تذکری مبنی بر اصل 23 بند 11 آیین نامه داخلی گفت: درماه های گذشته شاهد بودیم بعد از احضار و بازداشت افرادی که در فتنه های اخیر نقش جدی داشتند، دادگاه آنها نیز برگزارشد. همچنین در روزهای اخیر، دادگاه کسانی که در فجایع روز عاشورا نقش داشتند، برگزار شد.
وی افزود: اما همچنان افکار عمومی با یک سوال بی پاسخ مواجه است و دستگاه قضایی باید به این سئوال پاسخ دهد که چرا برخی چهره های شناخته شده درحالی که هم در حوادث بعد از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری و هم فجایع عاشورا حاضربودند، هنوز به دادگاه احضار نشده اند.
رسایی یادآور شد: همین امروز (یکشبنه) در خروجی خبرگزاری ها فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده است که 70 درصد اغتشاشگران روز عاشورا که تصاویر آنها منتشر شده بود، با همکاری مردم دستگیر شده اند.
وی گفت: سوال این است که 30 درصد بقیه که تصاویرشان هم منتشر شده است، چرا دستگیرنشده اند؟
عضوشورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: چرا یک فرد عادی که زیر پل کالج حضورداشته است، بازداشت و دادگاه وی نیز برگزار شده است اما فائزه هاشمی که فیلم حضور وی همه جا پخش شد، هنوز احضارنشده است؟
وی با طرح این سوال که "چرا قانون اساسی رعایت نمی شود"؛ اظهار داشت: اصل 19 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصریح می کند که قوم، قبیله، رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد نبود. اصل 20 نیزبر حقوق مساوی در جامعه تاکید دارد.
رسایی یادآور شد: اخیرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل انتقاد از آقای هاشمی احضار شده است اما کسانی که دراین اغتشاشات همه نظام جمهوری اسلامی را زیرسوال بردند؛ مصونیت دارند.
وی گفت: چرا کسانی که فهرست اراذل و اوباش را تهیه کرده بودند و 200 میلیون تومان هم به این افراد پرداختند و درحال حاضر به لندن پناهنده شده اند؛ تاکنون به دادگاه احضار نشده اند. دستگاه قضایی با وجود پناهندگی این افراد؛ حداقل آنها را احضار کند.
رسایی افزود: از این دست سوالات در نزد افکار عمومی هنوز مطرح است و در صورت عدم پاسخگویی دستگاه قضایی، از جای دیگری بروز خواهد یافت.
محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی را به عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: مسئولان قوه قضاییه تذکر شما را شنیدند و برابرقانون عمل خواهند کرد.

توبه‌ی مانند حرمله فایده ندارد

1-اواخر هفته گذشته- چهارشنبه 7 بهمن ماه- در ستون اخبار ویژه کیهان، خبری داشتیم با عنوان «این خبر را به خاطر بسپارید». در آن خبر با استناد به فرمول سه ضلعی «جرج سوروس، جین شارپ و رابرت هلوی» که فتنه اخیر با پیروی بی کم وکاست سران فتنه از آن صورت گرفته است، پیش بینی کرده بودیم «وقت آن است که سران فتنه عقب نشینی گام به گام خود را آغاز کنند» و نوشته بودیم «این روزها در آستانه 22بهمن باید منتظر صدور بیانیه ای از سوی موسوی یا خاتمی و یا هر دو نفر آنها بود» و بر پایه همان فرمول به 5 محور اصلی که سران فتنه باید روی آن تاکید کنند، اشاره کرده بودیم... دوباره خوانی آن خبر ویژه می تواند برداشت دقیق تری از ترفند بعدی مدیریت بیرونی فتنه که برای نجات ستون پنجم خود از محاکمه و مجازات تدارک دیده است، ارائه کند.

2- براساس گزارش هایی که برخی از افراد نزدیک به حلقه اول مدیریت داخلی فتنه با قید قسم جلاله مبنی بر خودداری از افشای نام آنها، در اختیار کیهان قرار داده اند، بیانیه موسوی و خاتمی با همان محورهایی که در خبر ویژه مورد اشاره آمده بود، مراحل پایانی خود برای انتشار را طی می کرد ولی خبر ویژه کیهان، سران فتنه و مشاوران داخلی و بیرونی آنها را با سردرگمی فراوانی مواجه کرد.

چرا که این اقدام سران فتنه نیز پیشا پیش از سوی کیهان پیش بینی و اعلام شده بود، بنابراین، اگر بیانیه را با همان محورهای پیش بینی شده در خبر ویژه کیهان منتشر می کردند، بر ماموریت بیرونی خود و دنباله روی از فرمول دیکته شده سه ضلعی «سوروس، شارپ و هلوی» مهر تأیید زده بودند و چنانچه محورهای مورد اشاره از بیانیه حذف می گردید، انتشار آن با عدم انتشار تفاوت چندانی نداشت، زیرا مطابق فرمول یاد شده، یکی از اهداف بیانیه- فقط یکی از آنها- تاکید دروغین بر پایگاه مردمی فتنه سبز بود تا از این طریق، زمینه برای انتقال فتنه از خیابان ها- که دیگر نفرات چندانی برای مانور نداشت- به عرصه مجازی فراهم شود.

یعنی دقیقاً همان پیشنهادی که چند روز قبل- اوایل هفته گذشته- از سوی خانم هیلاری کلینتون، وزیرخارجه آمریکا، با آب و تاب فراوان و در یک نطق طولانی بیان شده بود. در این نشست که به گفته سخنگوی کاخ سفید «سناتور سام براون بک، کافمن، لورتا سانشز، تعدادی از نمایندگان کنگره و هیئت های دیپلماتیکی از انگلیس، فرانسه، آلمان، کلمبیا، لبنان، مولداوی، دو کشور عربی منطقه خاورمیانه و سه ایرانی، بدون ذکر نام به دلایل امنیتی» در آن حضور داشتند، هیلاری کلینتون بخش قابل توجهی از سخنرانی خود را به ایران اختصاص داده و بر ضرورت کمک به آشوبگران و سرکردگان آنها برای انتقال فعالیت خود از خیابان ها به فضای مجازی و اینترنت تاکید می کند.

نگاهی به متن سخنرانی هیلاری کلینتون به وضوح نشان می دهد که آمریکا، بعد از حماسه 9دی و نیز با توجه به هوشیاری هواداران اولیه سران فتنه که کنار کشیدن آنها از عرصه فریب را در پی داشته است، ادامه آشوب های خیابانی را ناممکن می داند و از سوی دیگر برای حفظ ظاهری این جریان و انتقال آن از خیابان ها به فضای مجازی، نیازمند ابراز وجود جریان فتنه است. این نیاز دقیقاً همان است که قرار بود - و هنوز هم هست- که موسوی و خاتمی در بیانیه خود به مناسبت 22بهمن، برآورده کنند! در خبر ویژه کیهان آمده بود «موسوی و خاتمی باید در بیانیه خود وانمود کنند که حرکتی به نام جنبش سبز! هنوز هم وجود دارد و از هواداران فراوانی برخوردار است! این بخش از بیانیه برای آن است که به قول جرج سوروس، زمینه انتقال کودتای مخملی- بخوانید فتنه- از خیابان به فضای مجازی فراهم شود، چرا که در خیابان، ادعای فراوانی هوادار با توجه به شمار اندک آنها، مضحک است ولی در فضای مجازی می توان کماکان - و بدون ارائه دلیل و نمونه- بر فراوانی هواداران! اصرار ورزید».

3- اکنون به نقطه اصلی ماجرا یعنی «پروژه نجات سران فتنه از محاکمه و مجازات» نزدیک می شویم. این بخش از پروژه برای حفظ فتنه به عنوان آتش زیر خاکستر و استخوان لای زخم، طراحی شده است و اجرای آن به «میانجی» نیاز دارد. وظیفه میانجی آن است که با استناد به بیانیه سران فتنه و ادعای توبه و پشیمانی و یا -حداقل- عقب نشینی آنها از مواضع اولیه، ساز آشتی!! کوک کند. میانجی در این مرحله از پروژه یاد شده و برای فریب افکار عمومی به منظور پذیرش مرحله دیگر فتنه یعنی همان به اصطلاح طرح آشتی! روی چند محور تکیه می کند.  

 

لطفا به ادامه مطلب توجه کنید:

ادامه مطلب ...

کروبی و موسوی سران فتنه و مجرمند

باهنر در گفت و گوی تفصیلی با ایرنا: 

 

کروبی و موسوی سران فتنه و مجرمند/فرزندان هاشمی از راه ناصواب بازگردند  
محمد رضا باهنر معتقد است سران فتنه یعنی کروبی و موسوی مجرمند و اگر بخواهند به آغوش نظام بازگردند اولا باید توبه کنند دوم اینکه همه تلاش خود را برای جبران گذشته انجام دهند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی ایرنا ، همچنین به فرزندان هاشمی رفسنجانی توصیه کرد که از راه ناصواب خود بازگردند.

باهنر در این گفت و گوی تفصیلی از موضوعاتی مانند گزینشی عمل کردن برخی خواص در فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، توبه سران فتنه برای بازگشت، عوامل شعله ور شدن آتش فتنه، پشتوانه مردمی قوه قضاییه برای محاکمه سران فتنه ، برخورد با فرزندان هاشمی در صورت مجرم بودن، موفقیت دولت و تاثیر آن در پیروزی نظام، تمایل نداشتن برخی نمایندگان اصولگرای مجلس برای دفاع کامل ازدولت،لزوم تمدید برخی از قوانین برنامه چهارم،احتمال استعفای انتحاری نمایندگان مجلس در گذشته سخن گفت.
وی تحلیل خود را در خصوص حوادث پس از انتخابات با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف سازی خواص ارائه داد و اظهار داشت: ملت ما باید به عنوان افرادی که سخنان مقام معظم رهبری را باور دارند و مدعی اند که همیشه پشت و همراه ایشان هستند طبیعی است که باید در اعمال خود دقت کرده و تلاش کنیم برخی رفتارهای خود را که در تضاد با فرمایشات رهبر معظم انقلاب است اصلاح نماییم البته بنده به هیچ عنوان حداقل در خصوص خودم عقیده ندارم که همیشه دقیق و کامل عمل کرده ام 
 
به ادامه مطالب با این عناوین توجه کنید: 

**برخی خواص به سخنان مقام معظم رهبری ، گزینشی عمل کردند
**سران فتنه برای بازگشت به نظام باید توبه کنند
**مسببین حوادث پس از انتخابات خواص بی بصیرت و پیش گو هستند
** همه با قدرت فتنه افروزی را محکوم کردند
**قوه قضاییه برای محاکمه سران فتنه به توان ،قدرت و پشتوانه مردمی مجهز است
**شورای عالی امنیت ملی یکی از مراجع ذی صلاح برای اتخاذ این نوع تصمیمات است
**در صورت مجرم بودن ، فرزندان هاشمی باید حتما محاکمه شوند 
**شما فرزندان هاشمی رفسنجانی باید از راه ناصواب خود بازگردید
**رسیدگی به یک پرونده فساد اقتصادی ظرف 6 ماه امکان پذیر است
**موفقیت دولت احمدی نژاد پیروزی نظام است
**همه اصولگرایان حاضر نیستند تمامی تخم مرغ هایشان را در سبد دولت بگذارند
**بررسی همزمان برنامه پنجم و لایحه بودجه 89 غیر عملیاتی است
**برخی از قوانین برنامه چهارم باید تمدید شود
**بررسی لایحه بودجه 89 قبل از برنامه پنجم ضرورت دارد
**لایحه هدفمند کردن یارانه ها نباید سیاسی و جناحی شود .
**هیئت رییسه مجلس را به گونه ای مدیریت کرد که وارد جریان عظیم فتنه انگیز نشود 
**در صورت مدیریت نادرست مجلس امکان استعفای انتحاری نمایندگان وجود داشت
ادامه مطلب ...