موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

احمد توکلی: موسوی خائنی وطن فروش

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا آقای موسوی به آخر کارهای خود فکر کرده بود؟، گفت: اگر فکر نکرده بود که چه سیاستمدار خام و بی‌ارزشی و اگر فکر کرده بود که چه خائن نادان و وطن فروشی.

به گزارش رجانیوز، احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد شدید از رفتارهای چندماه اخیر دو نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری، موسوی را سیاستمداری خام و بی‌ارزش و یا خائنی نادان و وطن فروش دانست.

این نماینده مجلس در آسیب شناسی رفتارهای پس از برگزاری انتخابات امسال تصریح کرد: باید تاکید کنم نعمت انتخابات تا ظهر روز رای گیری شاید بزرگترین حادثه سیاسی پس از انقلاب بود. در واقع همه مردم به قواعد بازی تمکین کردند اما این نعمت بزرگ سیاسی با موضع گیری ظالمانه و خودمحورانه موسوی از عصر 22 خرداد تغییر مسیر داد و شاید به تلخ ترین حادثه سیاسی بدل شد.

علت اصلی پیدایش فتنه سرکشی و قانون شکنی موسوی بود

وی افزود: تاکید می کنم که علت اصلی پیدایش فتنه سرکشی و قانون شکنی موسوی بود. یادمان هست که مهمترین اشکالی که موسوی به احمدی نژاد می گرفت و در مناظره آن را استبداد صغیر نامید، قانون گریزی بود. اما خودش خیلی زود با این حرفش آزمایش و به سرعت مردود شد.

آقای توکلی در پاسخ به این سوال که آیا آقای موسوی به آخر کارهای خود فکر کرده بود؟، گفت: اگر فکر نکرده بود که چه سیاستمدار خام و بی‌ارزشی و اگر فکر کرده بود که چه خائن نادان و وطن فروشی.

خط سبز، نخ تسبیح منافقین و سلطنت طلب ها بود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، در گفتگو با ویژه نامه نوروزی نشریه "مثلث"، درباره علل تشکیل فرقه موسوم به سبز نیز خاطرنشان کرد: من علل پیدایش چنین پدیده ای را پیوندخوردن معترضان به دولت و زخم خوردگان عقیدتی و مالی از نظام می دانم. خط سبز، نخ تسبیح منافقین، سلطنت طلب ها، مفسدان اخلاقی و اقتصادی، بهایی ها، وهابی ها و مخالفان عملکرد احمدی نژاد بود.

توکلی در پایان درباره سرنوشت جبهه اصلاحات تصریح کرد: موسوی و کروبی خودشان را به دست خویش کشتند و اصلاحات جدیدی از نیروهای متدین و معتقد به نظام و امام و ولایت فقیه باید تجدید سازمان شود. جریان اصلاحات قبلی هدفش استحاله نظام بود به طرف لیبرال دموکراسی و سکولاریسم که این حادثه، اصلاحات را به پایان خویش نزدیک کرد.

به گزارش شبکه ایران، آقای توکلی در روزهای پایانی تابستان هم در نامه ای سرگشاده خطاب به میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی نوشت: معارضه چیزی جز خیانت به امام، انقلاب، اسلام، مردم و ایران نیست

میلیون ها دلار برای ترویج انقلاب های رنگی

تهران - رییس بنیاد برای دموکراسی در مقاله ای نوشت که در دهه گذشته، بنیاد ما میلیون ها دلار برای ترویج انقلاب های رنگی هزینه کرده است. بخشی از این پول ها هم از طریق افرادی که با موسسه های غیرانتفاعی در خارج از ایران ارتباط دارند به دست گروه های هوادار موسوی رسیده است.

به گزارش ایرنا، مقام سابق آمریکا از حمایت مالی این کشور برای نصب دولت های وابسته در جهان اسلام انتقاد کرد. پل کریگ رابرتس، معاون سابق وزارت دارایی ایالات متحده، در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی "کانترپانچ" منتشر شده، به نقد سرمایه گذاری آمریکا برای به قدرت رساندن حکومت های دست نشانده در کشورهای اسلامی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، این اقتصاددان و روزنامه نگار آمریکایی در آغاز مقاله خود با اشاره به عدم وجود اتحاد میان مسلمانان می نویسد: این امر به اسراییل امکان داده تا فلسطینیان را از حقوق خود محروم کند؛ به علاوه، حمله به عراق و اعمال قدرت آمریکا در منطقه از طریق دولت های دست نشانده هم ناشی از همین عدم اتحاد بوده است.

پل کریگ رابرتس در ادامه از پرداخت رشوه توسط آمریکا بعنوان حق سکوت در مقابل مظلومیت فلسطینیان خبر می دهد و می افزاید: دولت مصر سالانه 1.5 میلیارد دلار کمک مالی از آمریکا دریافت می کند. این مبلغ به حسنی مبارک، رییس جمهور مصر امکان می دهد تا با پرداخت رشوه، گروه های اپوزیسیون این کشور را ساکت نگاه دارد. در نتیجه دولت مصر بدون دردسر با اسراییل و ایالات متحده برای محاصره غزه همکاری می کند.

این روزنامه نگار برجسته آمریکایی همچنین با اشاره به وجود سازمان هایی که به اصطلاح برای تحکیم دموکراسی در کشورهای اسلامی فعالیت می کنند، می نویسد: "بنیاد برای دموکراسی" که در سال 1995 در آمریکا تاسیس شده یکی از این سازمان ها است. این بنیاد که خود را موسسه ای غیرانتفاعی و غیرتجاری می داند، "ترویج دموکراسی و استانداردهای جهانی حقوق بشر در ایران" را به عنوان هدف اصلی خود تعریف کرده است.

وی در همین زمینه می افزاید: امروز همه ما می دانیم معنای این شعار چیست. این یعنی ایالات متحده از انقلاب های مخملی یا رنگی به منظور نصب حکومت های دست نشانده پشتیبانی مالی می کند. درست پیش از ظهور جنبش سبز در تهران که با اعتراض به انتخابات آغاز شد، "کنت تیمرمن"، رییس بنیاد برای دموکراسی در مقاله ای نوشت "در دهه گذشته، بنیاد ما میلیون ها دلار برای ترویج انقلاب های رنگی در جاهایی مانند اوکراین و صربستان خرج کرده است. بخشی از این پول ها هم از طریق افرادی که با موسسه های غیرانتفاعی در خارج از ایران ارتباط دارند به دست گروه های هوادار موسوی رسیده است."

به بیان ساده تر، این پول آمریکا بود که از ادعای تقلب در انتخابات ایران پشتیبانی مالی کرد.
معاون سابق وزارت دارایی آمریکایی همچنین با یادآوری سابقه دخالت های دولت آمریکا در امور داخلی ایران می نویسد: در زمان جرج بوش هم معلوم شده بود که دولت آمریکا عده ای از ایرانیان را برای فعالیت علیه کشور خود خریده است. چنانکه روزنامه واشنگتن پست در سال 2007 گزارش داد بوش اجازه پرداخت بیش از 400 میلیون دلار برای فعالیت گروه های شورشی در ایران را صادر کرده بود.

"رابرتس" با انتقاد از پشتیبانی آمریکا از گروه های تروریست می نویسد: عبدالمالک ریگی، رهبر یک گروه جدایی طلب در ایران و فردی که مسوول تعداد زیادی از حملات تروریستی در سال های اخیر بوده به تازگی توسط ایران دستگیر شده است. او اعتراف کرده است که آمریکاییان به وی اطمینان داده بودند که می تواند روی پشتیبانی نظامی و مالی آنها حساب کند. برادر کوچکتر ریگی، پیش از این گفته بود که این گروه از آمریکا کمک مالی مستقیم دریافت کرده و حتی برخی از عملیات های گروه توسط آمریکا برنامه ریزی شده است.
پل کریگ رابرتس در پایان با اشاره به دشواری های موجود در افغانستان و پاکستان می نویسد: مسلمانان تا زمانی که از یکدیگر بیش از اشغالگران ترس یا تنفر داشته باشند، مردمانی مغلوب باقی خواهند ماند.

بحث داغ سر کلاس عمومی

 

امروز سر کلاس عمومی داشتیم به خوبی و خوشی درس می خوندیم که یکی از دانشجویان خیلی خوب ما بحث رو همین طوری عشقی کشوند به مبحث ولایت فقیه بعد هم گفت من ولایت فقیه رو قبول ندارم و اصلاْ این کیه اون بالا نشسته چرا از احمدی نژاد حمایت کرد و ....

استاد با چند تا جواب منطقی دانشجویان رو قانع کرد اما اون دانشجو هم چنان لنپن بازی در می آورد استاد هم بهش گفت که من چند تا سوال از تو می پرسم جوابم رو بده اگر قانع نشدی اون وقت حرفت متین است

گفت که آیا تو خدا را قبول داری ؟ اون دانشجو گفت: بله

گفت آیا قبول داری که قرآن از سوی خدا بر پیامبر نازل شده و پیامبر آن را برای مردم تبیین می کند ؟ اون گفت :بله

گفت آیا این آیه از قرآن را قبول داری که اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم منظور از اولی الامر منکم ائمه ما هستند که اید از آنها اطاعت کنیم ؟

اون دانشجو باز گفت؟ بله

گفت من دو حدیث از امام صادق(ع) و امام زمان (عج) دارم که در زمان غیبت باید از ولی فقیه اطاعت کرد حدیث ها هم این است:

 هنوز استاد اولین حدیث رو که برای امام صادق(ع) بود نخوانده بود اون دانشجو گفت من احادیث رو قبول ندارم استاد هم گفت پس بذار حدیث دوم را اول بخوانم که اگر امام را قبول داشته باشی باید احادیث رو هم قبول داشته باشی . حدیث اینه که :

"و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الى رواة حدیثنا فانهم حجتى علیکم و انا حجةالله علیهم "

پس احادیث مهتبر اند البته یک نکته ای که هست باید به راویان حدیث دقت کنی که هر امام معصوم در زمان خود اشخاصی معتبر را برای ارئه احادیث ائمه معرفی می کند و اون افراد هم افرادی دیگر را و به همین ترتیب بصورت سلسله وار اشخاصی مشخص می شوند که البته شناخت این اشخاص در علمی به نام علم رجال ارئه می شود .

 اینجا بود که متوجه دو راهی ایجاد شده در ذهن دانشجو شدم همین گمراهی که در عبدالکریم سروش بوجود آمد و با ادامه رویه این دانشجو ایشان منکر عصمت ائمه شده و بعد از آن قرآن را حاصل تخیل پیامبر می پندارد و ....

اما استاد همچنان ادامه داد و حدیث امام صادق(ع) را خواند که ایشان می فرمایند:

 بنی الإسلام على خمس : على الصلاة والزکاة والصوم والحج والولایة ، ولم یناد بشیء کما نودی بالولایة فأخذ الناس بأربع وترکوا هذه - یعنی الولایة ).
این حدیث رو  زرارة از قول امام صادق (ع) نقل کردند . توضیحی که من در خصوص  زرارة باید بدم اینه که در زمانی که امام صادق تحت تدابیر شدید امنیتی در خانه اش قرار داشت و تمام رفت و آمد های او کنترل می شد امام صادق به ایشان گفتند که به اینجا نیا و او بسیار ناراحت بود که شاید خطایی از او سر زده بعد ها از طریق جابر بن حیان نامه ای برای او فرستادند که تو همچنان مورد وثوق ما هستی و می توانی احادیث ما را نشر دهی و تنها به خاطر حفظ سلامتی خودتان گفتم که سمت خانه ما نیایی.

از حرف استاد خیلی خوشحال شدم که توانست به خوبی از ولایت فقیه دفاع کند و حالا من به تمام دوستانی که این مطلب رو می خوانند می گویم که تحقیق کنند در خصوص این مبحث بعد نظر دهند و به تمام کسانی که در این زمینه تبحر دارند می گویم که الان وقت به میدان آمدن است چرا که جدیداْ در کلاس ها به خصوص کلاس های عمومی از سوی برخی اشخاص خاص شبهاتی -البته گاهاْ خیلی ساده- مطرح می شود که هدفش تنها ضربه زدن به این نظام مقدس است و ما باید آنها را پاسخ دهیم

یک نکته پایانی را باید بدان دوستی بگویم که سر کلاس صحبت کرد - صحبت که چه عرض کنم داد و بیداد - شما باید توجه کنید که در این نظام یک سری معیار ها و شاخص ها و آرمان ها وجود دارد که وظیفه ولی فقیه آن است که از آنها حراست کند و هر کسی که در راه تحقق آنها تلاش می کند را تشویق و حمایت کند و این کار نه حمایت از شخص خاصی است بلکه حمایت از آن آرمان است پس به مقام معظم رهبری نباید خرده گرفت که چرا از آرمان نظام  دفاع می کند . و در مورد مصداق ولی فقیه هم باید بگویم نه در بحث نظری و تئوریک بلکه در بخش عملی عرض می کنم که در همین وقایع اخیر باید به  درایت رهبری احسنت گفت و با همبن شاخصه می توانی مصداق را پیدا کنی و چه برسد به نظر خبرگان که ۱۰۰٪  این مصداق را گزینه درست رهبری می دانند.

 

درخواست سبزها از هم دیگر: دستگیری ریگی را منتشر نکنید

 

خبرنامه دانشجویان ایران: سایت بالاترین که پیش از این نیز حمایت های گسترده ای از ریگی کرده بود، در اقدامی عجیب با قرار دان لینکی با عنوان "خبر دستگیری ریگی را منتشر نکنید"، ناراحتی خود را از دستگیری تروریست نشان دادند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، خبر دستگیری تروریست بین المللی عبدالمالک ریگی که حمایت خود را از موسوی علنی کرده بود، با موج واکنش منفی سایت های حامی موسوی از جمله بالاترین روبه رو شد.

سایت بالاترین با قرار دادن لینک هایی از مشترکین و بازدید کنندگان خود خواسته است این خبر را یا منتشر نکنند و یا تکذیب کنند.

خبر دستگیری ریگی که نشان از قدرت مانور بالای دستگاه های اطلاعاتی ایران دارد به مذاق گردانندگان سایت بالاترین و حامیان خارج نشین موسوی خوش نیآمده است.

لازم به یادآوری است پس از ترور شهید شوشتری نیز بی بی سی ضمن حمایت از ریگی با وی مصاحبه ای در این خصوص کرده بود و از این تروریست بین المللی حمایت کرده بود.

لازم به ذکر است عبدالمالک ریگی در بیانه ای هنگام آشوب های تهران تصریح کرده بود: جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد.

چندی پیش سازمان مجاهدین خلق و گروهک ریگی مذاکرات اولیه خود را به منظور ادغام و همکاری های مشترک برگزار کرده بودند.

در دیداری که سران دو گروهک ریگی و منافقین در منطقه ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروهک سازمان منافقین دیدار و گفتگو داشته،و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود.

حال با دستگیری ریگی سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک مطلقه تروریستی در انتظار حوادث آینده است. 

 

 

به حول و قوه الهی این تروریست شرور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد

 

ضد انقلاب:ناو شکن جماران‌ آلمانی ‌است!

سایت ها ضد انقلاب تلاش کردند تا خبر طراحی و ساخت "ناوشکن جماران" توسط متخصصان ایرانی را غیرواقعی جلوه دهند و این ناوشکن را وارداتی بنامند!

به گزارش شبکه ایران، در‌حالی که رسانه های معتبر جهان در روزهای اخیر، ساخت "ناوشکن جماران" را یک افتخار ملی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران نامیده اند، برخی از سایت های ضد انقلاب فارسی زبان، در اقدامی ناشیانه تلاش کردند تا تلاش متخصصان کشورمان در ساخت این ناوشکن پیشرفته را زیر سوال ببرند.

سایت "بالاترین" که توسط عده ای از ضد انقلابیون در کشور کانادا اداره می شود، با انتشار یک عکس مدعی شد که "جماران" ساخت متخصصان ایرانی نیست و توسط کشور آلمان ساخته شده است!

این ادعای بی اساس در حالی مطرح می شود که تصویر مشخص شده در عکس بالا متعلق به دکل جرثقیل انتقال بار در بندر است و هیچ ارتباطی با ناوشکن جماران ندارد!

گفتنی است "ناوشکن جماران"، نخستین ناوشکن طراحی شده و ساخته شده بدست متخصصان افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نخبگان و دانشمندان توانمند ایرانی است که در مراسم ویژه ای، با فرمان حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، رسماً به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد و جمهوری اسلامی ایران به جمع معدود کشورهای جهان پیوست که از قابلیت طراحی – ساخت و تجهیز رزمناوها و ناوشکن های پیچیده و مجهز برخوردارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری، ساخت و الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریایی را تبریک گفتند