موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

محورهای 9 گانه مدیریت رهبر انقلاب در مهار فتنه 88

ادامه مطلب ...

بنی صدر: جنبش سبز فاقد حمایت مردمی است

باز هم اعتراف به شکست فتنه سبز؛ 
بنی صدر: جنبش سبز فاقد حمایت مردمی است 

خبرگزاری فارس: ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهور مخلوع و فراری اسبق ایران، با اعتراف به شکست اقلیت سبز در ایران، گفت: جنبش سبز در ایران فاقد حمایت مردمی است. 


به گزارش سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، شبکه خبر دانشجو نوشت؛‌ ابوالحسن بنی صدر در گفت‌وگو با سایت بلومبرگ با اعتراف به شکست فتنه سبز در ایران و جود سر درگرمی در میان فتنه گران، گفته است: "جنبش مخالفان حکومت ایران فاقد عزم لازم و حمایت مورد نیاز توده مردم است ".
وی با اشاره به شکاف میان اقلیت سبز افزوده است: آن زمان نسل جوان ایران مصمم بود از شر سلطنت خلاص شود در حالی که امروز طرفداران گروه‌های مخالف نسبت به آنچه برایش مبارزه می‌کنند مردد و آشفته هستند، آنها بین آنچه آرزو داشتند و آنچه فکر می‌کنند قابل دسترسی است، گرفتار هستند.
رئیس جمهور مخلوع ایران با بیان این که بیشتر نقاط کشور در زمان پس از انتخابات در آرامش بود، اذعان کرده است: توده‌ مردم در شهرها، از مخالفان حمایت نکردند و به آنها نپیوستند، تظاهرات پس از انتخابات بیشتر در پایتخت، تهران و دیگر شهرهای بزرگ صورت گرفت، درحالی که بخش‌های وسیعی از کشور آرام ماند ".
پیش از این نیز بنی صدر در اظهارنظری، ضمن اذعان به شکست سناریوی انقلاب مخملی در ایران، مدیریت مقام معظم رهبری را علت شکست فتنه گران دانست و افزوده بود: اگر آیت‌الله خمینی هم اکنون زنده بود، هزار بار به آقای خامنه‌ای بواسطه مدیریت مقتدارنه ایشان تبریک می‌گفت.

بیانیه‌هایی که موسوی صادر کرد