موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

ضرب‌و‌‌شتم و بازداشت بسیجی‌ها توسط حراست دانشگاه‌آزاد!+فیلم

امروز عوامل حراست دانشگاه آزاد اسلامشهر، 6 نفر از اعضاء بسیج دانشجویی را به زور در دفتر بسیج دانشجویی بازداشت کردند.

به گزارش جهان، به دنبال هتاکی باورنکردنی مسؤولان دانشگاه آزاد نسبت به دانشجویان انقلابی واحد اسلامشهر این دانشگاه، آن هم درست در سالروز بزرگداشت فتح خونین شهر و نیز ضرب و شتم دانشجویان بسیجی توسط مسؤولان حراست دانشگاه آزاد و عوامل مزدبگیر ایشان و حتی مضروب نمودن خواهران دانشجو، امروز عوامل حراست دانشگاه 6 نفر از اعضاء بسیج دانشجویی را به زور در دفتر بسیج دانشجویی بازداشت کردند.

در پی این اقدام ساختار شکنانه مسؤولان دانشگاه آزاد، دانشجویان بسیجی که هنوز تبدار ضرب و جرح‌های مسؤولان خدوم حراست و عوامل ایشان(!) در مراسم یادمان آزادی خرمشهر با حضور حجت الاسلام رسایی بودند، در اعتراض به اقدامات یاد شده دانشگاه آزاد، به اجتماع در جلوی دانشگاه مبادرت ورزیدند.

پس از ملحق شدن مردم خداجوی اسلامشهر به فرزندان بسیجی خود و حساسیت مسؤولان امر و حضور حسین قدیانی - مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور - برای پیگیری امر، شش دانشجوی بسیجی آزاد شدند.

کماکان در ساعت انتشار این خبر، تجمع مردم، بسیجیان و دانشجویان معترض در مقابل این دانشگاه ادامه دارد و با شعارهای "مدیر بی کفایت استعفا استعفا "و دیگر جملات مطالبه جدی خود را مبنی بر استعفای "جاسبی" و "بدرقه"، رئیس این واحد، ابراز کرده اند.

شورای تأمین اسلامشهر ساعاتی است که با حضور مسؤولان انتظامی - امنیتی شهرستان، امام جمعه و مسؤول بسیج دانشجویی کشور تشکیل شده است.

برای دیدنفیلم ضرب و شتم دانشجویان بسیجی اینجا را کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

مطمئنی عوضی ندیدی؟
حالا اگرم درست باشه: همیشه شعبون، یه بارم رمضون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد