موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

شعار صهیونیستی سبزها مردم خاورمیانه و جهان را متنفر کرد

موضع قاطع جامعه مدرسین حلقه ماسونی لندن را به هم ریخت
موضع گیری صریح جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علیه هتاکی های سروش و اعلام ارتداد وی، با واکنش جالب حلقه ماسونی لندن مواجه شد. سروش عضو حلقه راه اندازی شده از سوی مهاجرانی است.
به دنبال موضع اخیر جامعه مدرسین، سایت جرس وابسته به حلقه لندن مدعی شد این موضع، موضع جامعه مدرسین نیست و این جامعه موضعی علیه سروش نگرفته است.
جرس این ادعا را از قول محمدجواد اکبرین- عنصر منحرف فراری که خود را طلبه جا زده بود و پس از فرار در خارج کشور کشف لباس کرد- منتشر نمود. اکبرین که در کنار کار برای رادیو فردا و روزنت، با جرس نیز همکاری می کند، مدعی شد «یک عضو ارشد جامعه مدرسین که نخواست نامش فاش شود]![ گفت که جامعه مدرسین علیه سروش موضعی نگرفته و او را مرتد نمی داند». وی سپس به فحاشی و عقده گشایی علیه آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداخت.
گفتنی است اکبرین به هنگام حضور در ایران ضمن همکاری با روزنامه های نشاط، عصر آزادگان و صبح امروز، با حزب مشارکت در ارتباط بود و گروهکی جعلی را برای رخنه در میان برخی طلاب تحت عنوان «مجمع طلاب خط امام»! راه اندازی کرده بود. وی با وجود این ادعا به تدریج برخی احکام اسلامی را زیر سؤال برد و سپس با درج مقاله ای تحت عنوان «راه بازرگان، راه خمینی» در سایت روزنت، از اصلاح طلبان خواست بین دولت اسلامی و دولت سکولار، دولت سکولار مورد نظر بازرگان را پی بگیرند! این طلبه قلابی و نفوذی- که بعدها همکار رادیو فردا، ارگان رسمی سازمان سیا از آب درآمد- مدتی کوتاه در سالهای 79 و 86 بازداشت شد و پس از آزادی از کشور گریخت و به کشورهای لبنان و فرانسه رفت.
اکبرین در خبرسازی مضحک خود در سایت جرس، با وجود آن که سعی داشت جامعه مدرسین را علیه جامعه مدرسین القا کند، خود را لو داد و به موضع صریح و رسمی این جامعه درباره عدم مشروعیت سازمان مجاهدین (انقلاب) نیز حمله کرد، سازمانی که عضو مرکزیت آن (آغاجری) تقلید از مرجعیت را کار میمون دانسته و به ساحت ائمه معصومین(ع) هم جسارت کرده بود.
باند مهدی هاشمی معدوم در سالهای آغازین دهه 60 تلاش کرد به نیابت از گروهک های معاند، جریانی شبه روحانی و موازی را در برابر جامعه مدرسین- برای شکستن نفوذ کلام این نهاد عالی حوزوی- راه اندازی کند و بعدها ادامه همین پروژه از سوی افراطیون وابسته به سازمان های جاسوسی بیگانه پی گرفته شد.
بسیاری از مواضع سروش به ویژه در سالهای اخیر مبتنی بر انکار رسالت پیامبر(ص) و تنزیل قرآن از جانب پروردگار بوده و او قرآن را تجربه شخصی خطاپذیر در باطن پیامبر(ص) معرفی می کند.
بسیاری از تحلیلگران حلقه لندن را در پیوند وثیق با بهائیت، انجمن حجتیه، سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس و لابی اسرائیل در واشنگتن ارزیابی می کنند. این حلقه خود را سخنگوی فتنه سبز در خارج از کشور معرفی می کند و می کوشد تصویری وارونه و انحرافی از اسلام به سبک اسلام آمریکایی از اسلام ارائه دهد.
پیش از این محسن کدیور عضو حلقه لندن از فتنه گران خواسته بود به جای معارضه صریح و خیابانی با اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی، به شیوه تظاهری به طرفداری علیه این سه محور وارد عمل شوند.
     
   


شعار صهیونیستی سبزها مردم خاورمیانه و جهان را متنفر کرد

یکی از عناصر ضدانقلاب فراری ضمن حمله به نامزد ندا آقاسلطان و کاسبی او به اسم جنبش سبز در تل آویو تاکید کرد مواضع صهیونیستی جنبش سبز باعث بدنامی این جریان در دنیا شده است.
محمدعلی اصفهانی که با برخی سایت های گروهکی نظیر اخبار روز و ایران گلوبال همکاری می کند، در وبلاگ خود نوشت: شعار نه غزه، نه لبنان ]جانم فدای ایران در تظاهرات روز قدس[ حاصلی نداشت جز ایجاد نفرت نسبت به اپوزیسیون سبز در میان مردم خاورمیانه و نیز تشدید بدبینی نزد بخش قابل توجهی از فرهیختگان سیاسی در سراسر دنیا، که به حق به عنوان جزئی از وجدان بیدار جهان معاصر شناخته می شوند، و به دلایلی که باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد، نظر چندان مساعدی به جنبش ندارند و آن گونه که بایسته و شایسته است از آن حمایت نمی کنند. شبیه همین شعار بود ادعایی که بسیج و سپاه و لباس شخصی ها را عرب های از خارج آمده معرفی می کرد. بر زبان آورندگان آن شعار یا باورکنندگان این یاوه ها سوء نیتی نداشتند. سوء نیت را باید پیش مروجان آن شعار و این یاوه جست وجو کرد.
وی اضافه کرد: چند هفته پیش وقتی که کاسپین ماکان نامزد ندا آقاسلطان به اسرائیل رفت برخی گروه های سفله که در ارتباط با دستگاه تبلیغاتی اسرائیل و نیز تنی چند از کسانی که هیچ فرصتی را برای تقرب به قاتلان مردم فلسطین از دست نمی دهند با هدف خوش رقصی برای اسرائیل یا به منظور به دست آوردن نوعی ارباب و کارفرمای حامی، فرصتی به دست آوردند تا قروغربیله ای برای دولت اسرائیل بیایند و چشمک و چراغی به او بزنند و آبی از لب و لوچه فرو بریزند.
این منافق فراری بی آنکه از سرنوشت رسوا و مشابه چپ های استحاله شده و در خدمت آمریکا و انگلیس بپرسد، تصریح کرد رفتارها و شعارهایی از این دست شدیدا افکار عمومی جهان را بدگمان می کند.
پیش از این هم برخی سایت ها نظیر روزنت به نقل از همکار خود (مقیم لبنان) اذعان کرده بودند که مردم لبنان و مصر و فلسطین، به اپوزیسیون سبز به چشم مزدور آمریکا و اسرائیل نگاه می کنند.
شعار نه غزه نه لبنان ملهم از مواضع ضد انقلابی و ضد خط امامی کسانی چون موسوی و کروبی و برخی میدانداران فتنه بود که بارها و حتی در تبلیغات و مناظره های تلویزیونی تصریح کردند ماجرای اشغال فلسطین و مظلومیت ملت های لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد. این مواضع با استقبال شدید سران رژیم صهیونیستی و ستایش آنها از شجاعت سران فتنه مواجه شد. 

 

 

خبرهای ویژه کیهان
     

نظرات 2 + ارسال نظر
VpnServ Team یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.v-p-n.in

فقط تا 20 خرداد وی پی ان 6 ماهه همراه با 1 ماه رایگان وی پی ان 12 ماهه فقط 20000 تومان

س سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.sarbazerahbar.blogfa.com

پارسال در چنین روزهایی بود که حوادث و فتنه گری های زیادی بوقوع پیوست،در تبلیغات انتخاباتی بارها اشک در چشم هایمان حلقه زد و بارها هم لبخند روی لبانمان آمد.در روز های بعد ازانتخابات بارها از وقوع حوادثی مثل روز عاشورا تاسف خوردیم و بارها هم مانند 9دی به ایرانی بودن خود افتخار کردیم،به هر حال سال88سال بزرگترین فتنه تاریخ انقلاب بود.
حوادث سال گذشته با تمامی تلخی ها و شیرینی هایش باید به ثبت برسد تا نسل های آینده اگر روزی خواستند از ماجراهای 88 بدانند بتواند وضعیت آن زمان را درک کنند.
حال این وظیفه ی زنجیره ی وبلاگ های حزب اللهی است تا با ثبت این خاطرات بتواند از رخ دادن این حوادث تلخ برای نسلهای آینده جلوگیری کند،وبلاگ ما بیشماریم هم در این راستا از شما می خواهد تا خاطره ای از حوادث قبل یا بعد از انتخابات(چه تلخ و چه شیرین)را برای ما ارسال کنید تا با گرد آوری این خاطرات گامی هرچند کوچک در زمینه ثبت فتنه88 بردارد.
اگر توانستید تاریخ و محل وقوع خاطره تان را همراه با اسم کوچک یا کامل افرادی که در صحنه بودند برای ما ارسال کنید.
اجرتان با ولیعصر(عج)
ولایی بمانید
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد