موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

توهین به خود را تحمل می کنیم اما انحراف از خط امام (ره) را نه

مشروح/احمدی نژاد:
توهین به خود را تحمل می کنیم اما انحراف از خط امام (ره) را برنمی تابیم
تهران - رییس جمهوری با بیان این که در برابر مستکبرین و اشرافیت برآمده از بیت المال ایستاده ایم، افزود: توهین به خود را تحمل می کنیم اما انحراف از خط امام را نمی پذیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا آقای محمود احمدی نژاد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) درمرقد مطهر ایشان برگزار شد، گفت: برخی خودخواهان که در 30 سال گذشته با سیستم انتخاباتی بر مناصب حکومتی تکیه زدند، همواره خود را برتر از ملت و مالک کشور دانستند و بر این باورند که اگر رای مردم با آنان باشد، واقعی و محترم است و اگر با کسان دیگری بود، باید لگدمال شود.
احمدی نژاد با برشمردن ویژگی های امام راحل، "احترام به مردم" را یکی از این ویژگی‌های بارز برشمرد و تاکید کرد: ایشان به مردم و تشخیص مردم احترام می گذاشت.
وی افزود: امام(ره) همراه مردم حرکت می کرد و بر نقش مردم و برای نقش مردم در اداره کشور اصالت قائل بود و معتقد بود بر پایه یگانه پرستی و عدالت، مبارزه با ظلم و بی عدالتی و اصلاح امور جز با دست قدرت مردم میسر نیست.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه " امام قدرت ملت را تجلی قدرت خداد می دید و ملت ایران را بهترین ملت‌ها و بهتر از مردم صدر اسلامی می دانست" اظهار داشت: امام بر نقش اصیل مردم در اداره کشور و تصمیمات بزرگ باور داشت و نظام اسلامی بدون مردم را فاقد اعتبار و ماندگاری می‌دانست و رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی را در پیروی از ولایت و استقرار نظام ولایی مردم می دانست.
احمدی نژاد افزود: امام این حقیقت را در تار و پود نظام اسلامی جاری ساخت و فرمود، میزان رای ملت است.
رییس جمهوری با بیان اینکه در طی 30 سال جمهوری اسلامی 30 انتخابات عظیم در ایران برگزار شود، تاکید کرد: همه این انتخابات با یک روش و سیستم مردمی برگزار شده و مردم مجری، ناظر و شرکت کننده در انتخابات هستند و صاحب انتخابات هم به شمار می روند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه " مردمی‌ترین انتخابات جهان در ایران برگزار می شود و مردم سالارانه ترین انتخابات در ایران است‌ " تصریح کرد: سال گذشته حدود 40 میلیون نفر یعنی 85 درصد واجدین شرایط در انتخابات 100 درصد آزاد شرکت کردند و رکورد مردمسالاری را در دنیا شکستند و دمکراسی، حزب و ثروت و رسانه را به چالش کشیدند.
رییس جمهوری با بیان اینکه در این انتخابات حدود 25 میلیون نفر به خادم منتجب رای دادند، همه شرکت کنندگان در این انتخابات و همه ملت را محترم دانست و در عین حال تاکید کرد: البته در طول 30 سال برخی خودخواهان بودند که همواره خود را برتر از ملت و مالک کشور دانسته‌اند و بر این باور بودند که اگر رای مردم با آنان بود، رای واقعی و محترم است و اگر با کسان دیگری بود، احترامی ندارد و باید لگدمال شود در حالی که خودشان با همین سیستم و روش بارها بر مناصب حکومتی تکیه کرده‌اند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امام بزرگوار همواره از آرای مردم و نتایج آن با قدرت صیانت کرد، اظهار داشت: همانگونه نیز رهبری عزیز هوشمندانه از آرای مردم صیانت کردند و در برابر فشار همه قدرت‌های فاسد ایستادند و مقاومت کردند.
رییس جمهوری افزود: همه و حتی من به عنوان کوچکترین خادمان ملت موظف هستند که از اساس مردمسالاری دینی و رای مردم صیانت کنند.

** امام هدیه خاص خداوند به بشریت در عصر حاضر است

وی امام راحل (ره) را ثمره‌ای از درخت طوبی و جرعه‌ای از کوثر فاطمی در عصر حاضر دانست و تاکید کرد: بدون تردید امام راحل(ره) بزرگترین و تاثیرگذارترین شخصیت تاریخ پس از بعثت خاتم و ائمه (ع) و هدیه خاص خداوند به بشریت و احیاگر انسان در عصر حاکمیت ظلمت سنگین مادیت است.
احمدی نژاد با برشمردن برخی ویژگی‌های امام راحل، اظهار داشت: برخی ارزش‌های متعالی در وجود امام تجلی یافت و بواسطه او در همه عالم بشری جاری شد و امروز بواسطه امام و نهضت او نه تنها ایران بلکه همه جهان در جوش و خروش است.
رییس جمهوری نخستین ویژگی امام را ایمان به خدا، توکل به خدا و کار برای خدا دانست و گفت: همه وجود امام برای خدا و کار برای خدا بود و به ما آموخت اخلاص رمز پیروزی و سعادت است و کاری که برای خدا نباشد شیطانی و ابتر است حتی اگر در همه عالم جلوه‌گری کند.
احمدی نژاد تاکید کرد: او آموخت کار برای خدا رمز همه پیروزی‌ها، حسن‌ها و همه زیبایی هاست و کار برای خدا و حرکت در صراط مستقیم الهی در ذات خود پیروز است و شکست ندارد و وقتی که شکست نباشد اندوه و واهمه‌ای هم نخواهد بود.
رییس جمهوری ادامه داد: همه رهروان راه خدا منصور هستند؛ هر کس برای خدا کار کند از لشکریان خداست و لشکر خدا قطعا پیروز است.
وی با بیان اینکه امام عزیز به وعده های الهی با همه وجود مومن بود و در کلام و عمل خود، آن را در روح و دل ملت ها جاری کرده بود، اظهار داشت: امام به خدا توکل داشت و این رمز صلابت و اقتدار مثال زدنی امام بود.
رییس جمهوری تاکید کرد: امام منشا قدرت را فقط و فقط خدای بزرگ می دانست و برای قدرت‌های مادی هیچ اصالتی قائل نبود، نه اینکه آنها را قدرت می دانست و از آنها نمی هراسید بلکه اصولا آنها را صاحب اثر واقعی نمی دانست و این قدرت‌های ظاهری در نظر او چیزی به حساب نمی آمدند.
احمدی نژاد افزود: این دیدگاه رمز کلام بلند و نورانی بود که آمریکا را شیطان بزرگ نامید و در اوج مظلومیت ملت و قدرت آمریکا فریاد زد که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".
رییس جمهوری " حرکت در مسیر انبیای الهی " را ویژگی دیگر امام راحل دانست و گفت: او حرکت خود را در متن حرکت انبیا و از جنس آنان می دانست و غیر از آن را خطا و انحراف می انگاشت و فرمود نهضت ما ادامه نهضت انبیای الهی است؛ او مقصد این مسیر را تزکیه و تعلیم کتاب و حکمت و برقراری حکومت عدل جهانی می دانست.
احمدی نژاد با تاکید براینکه " رسالت پیامبران جهانی بود و رسالت انقلاب ما هم جهانی است " تاکید کرد: امام معتقد بود که وراثت زمین از آن صالحان است و به دنبال نجات همه بشریت بود؛ نگاه او جهانی بود و ساخت و پیشرفت و سعادت ایران و نجات بشریت را دو روی یک سکه و لازم و ملزوم یکدیگر و از جنس هم می‌دانست.
وی افزود: امام رهبری حقیقی ملت ایران را متعلق به حضرت صاحب الامر (عج) می دانست و می فرمود این نهضت و کشور صاحب دارد و همه ما تحت ولایت آن عزیز قرار داریم و به همین خاطر همه پیروزی‌ها را به خداوند و امام عصر (عج) نسبت می داد.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امام راحل " نظام ولایت را حلقه اتصال مردم با آسمان و رهبری حقیقی و یگانه عالم و مشروعیت و ماندگاری و عزت ملت و نظام اسلامی را از این ناحیه می دانست " اظهار داشت: امام عزیز انتظار مصلح را اساس حرکت می دانست و انقلاب اسلامی را تمهید ظهور امام (عج) می شمرد.
رییس جمهوری " ترویج روحیه خودباوری " را دیگر ویژگی امام دانست و تاکید کرد: او آمد و روح توانستن و خودباوری را در سایه توکل به خدا زنده کرد؛ در نقطه مقابل شیاطین و مستکبران که به دنبال تحقیر ملت‌ها و القای روحیه یاس و ناتوانی هستند، امام قدرت ، عظمت و جایگاه انسان را احیا کرد.
احمدی نژاد با تاکید براینکه همه پیامبران برای احیای انسانیت انسان و هویت حقیقی انسان مجاهدت کردند، اظهار داشت: دیدید که ملت عزیز ایران در سایه این خودباوری و ایمان در برابر سهمگین ترین حملات و همجه ها و فتنه‌های دشمنان بشریت بخصوص در دوره دفاع مقدس ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.
وی افزود: امروز هم فرزندان این ملت با همان نگاه، راه و دلبستگی به ولایت همه قله‌های علم و فرهنگ و سیاست را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.
رییس جمهوری تاکید کرد: امام به همه ما آموخت که ما می توانیم. احمدی نژاد " عدالت خواهی و ظلم ستیزی " را دیگر ویژگی امام راحل برشمرد و تاکید کرد: امام روح حرکت انسانی و رمز تعالی و تکامل و عزت را در ایستادگی بر عدالت و مقابله با ظلم و تبعیض می‌دانست و فرمود تا ظلم هست، مبارزه هم هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.  
 
لطفآ به ادامه مطلب توجه فرمائید: 

 

احمدی نژاد " عدالت خواهی و ظلم ستیزی " را دیگر ویژگی امام راحل برشمرد و تاکید کرد: امام روح حرکت انسانی و رمز تعالی و تکامل و عزت را در ایستادگی بر عدالت و مقابله با ظلم و تبعیض می‌دانست و فرمود تا ظلم هست، مبارزه هم هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
رییس جمهوری گفت: امام استکبار ستیزی را جزو ذات دینداری و ایمان به خدا و حرکت در مسیر انبیای الهی می‌دانست و اندیشه، انقلاب و حرکت او جهانی بود. او به خوبی و با هوشمندی با هدایت الهی محور وحدت و ماندگاری نظام سلطه را تشخیص داد و با تمرکز قدرت ملت ها علیه آن راه نجات بشریت را گشود.
وی افزود: امام با تیزبینی و هدایت الهی رژیم صهیونیستی را بزرگترین ابزار سلطه و تحمیل بر ملت‌ها دانست و تابستان 58 روز قدس را مبتکرانه تعیین فرمود و تا آخر بر مقابله با آن رژیم جعلی تاکید کرد.
احمدی نژاد تصریح کرد: او می دانست فرو ریختن این رژیم به معنای ریختن ستون فقرات نظام ضد انسانی سلطه است و امروز می بینیم همه جهانیان این واقعیت را می بینند و بر امام راحل ما درود می فرستند.

** اینکه عده‌ای با تکیه بر بیت المال زندگی اشرافی بسازند در مقابل مشی امام (ره) هستند
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود در اجتماع باشکوه عزاداران امام خمینی (ره) گفت: اینکه عده ای با تکیه بر بیت المال زندگی اشراف اداری و شخصی بسازند در نقطه مقابل مشی امام و از نظر ملت محکوم است.
احمدی نژاد اظهار داشت: امام با زندگی شاهانه برخی از مسوولان و مدیران مبارزه کرد و در برابر نشانه های بروز این صفات قاطعانه ایستاد و اینکه عده ای با تکیه بر بیت المال زندگی اشراف اداری و شخصی بسازند در نقطه مقابل مشی امام و از نظر ملت محکوم است.
وی افزود: او با مردم و ساده زندگی کرد همانگونه که رهبری عزیز زندگی می کنند، او انقلاب و نظام را متعلق به توده های مردم می دانست . او برای کسی امتیاز ویژه ای قایل نبود ، همه پیروزیها را به ملت منتسب می کرد و خود را طلبه ای کوچک می شمرد.
وی گفت: نظام مادی در سراشیبی سقوط است ، دوره تاریخی اش به پایان رسیده است؛ این نظام ظالمانه به فضل الهی فروخواهد ریخت و هیچ کس قادر به نجات نظام استکباری نخواهد بود.
احمدی نژاد افزود: نظام استکباری که یک دوره تصور می کرد به قصد ریشه کنی ملت ایران و براندازی ملت ایران و نظام جهوری اسلامی می تواند طراحی و توطئه کند، امروز در موضع تدافعی و انتقاد قرار گرفته است و درواقع امروز نظام سلطه از سازمان و سیستم ظالمانه ویک سویه خودش که در حال فروریختن است ، دفاع می کند.
وی گفت: نظام سلطه که بزرگترین مانع تاریخی در برابر تحقق جامعه عدل جهانی است،به پایان راه رسیده است و دست و پا زدنها برای آنها فایده ای نخواهد داشت و حرکت آخر بشریت درحال شکوفایی است.
وی افزود: برای مستکبران یک راه بیشتر باقی نمانده است و آن تسلیم در برابر حق و پیوستن به توده های ملتها است.
رییس جمهوری بااشاره به اینکه از نگاه امام احدی حق ندارد، خود را مالک مردم و انقلاب بداند، برای رای مردم و برای قانون برای خود امتیازهایی قایل باشد. امام و انقلاب متعلق به ملتند و مسیر امام از مسیر نورانی ولایت و امامت می گذرد. احدی حق ندارد خود را میراث دار انحصاری امام و خط امام بشمارد.
وی افزود: عجیب است، از عجایب تاریخ ماست که عده ای در صف دشمنان قسم خورده انقلاب ، یعنی سلطنت طلبها، منافقین، رسانه های استکباری و سران استکبار ، بایستند و با همه ارزشها و اصول امام و باملت امام مقابله کنند، آنگاه ادعای پیروی و مالکیت انحصاری امام و خط امام را نیز داشته باشند و عجیب تر آنکه انتظار داشته باشند که مردم این ادعای دروغین و این زیاده خواهی انان را بپذیریند.
وی با تاکید براینکه امام میزان افراد را وضع فعلی آنان می‌دانست و برای عناوین و لباس و دیگر زخارف دنیا ارزشی قایل نبود، گفت: ایشان در انتهای وصیت نامه خودشان سفارش فرمودند به مردم که مردم مراقب باشید و مردم مراقب باشند ممکن است بعضی افراد با سالوسی از ناحیه من یعنی امام تعریف شده باشند و یا تاییدیه هایی گرفته باشند.
وی با تاکید براین فرمایش امام که اینها ملاک نیست ، میزان وضع فعلی افراد است، افزود: در تاریخ اسلام داشته ایم، که افرادی درکنار پیامبر عزیز مجاهدت کردند، اما بعدا در برابر عدالت علی (ع) ایستادندو حتی جنگ راه انداختند. امام با نگرش مادی و بی بند و باری فکری غربی، سکولاریسم و لیبرایسم و خودباختگی به نام مدرنیته مخالف بود و در عین حال از تحجر و واپس گرایی ابراز برائت می کرد.
احمدی نژاد افزود:ایشان اسلام را ، دین خدا را پاسخگوی کامل به کرامت انسان، حیثیت انسان و همه نیازهای حقیقی انسان برای میل به کمال الهی و برقراری حیات طیبه می دانستند.
وی با اشاره به اینکه از نگاه امام، حفظ نظام از اوجب واجبات است . من عذر می خواهم برخی حرفها را می زنم از همه ملت عذر می خواهم. کسانی که حرمت نگاه نمی دارند و هم صدا با دشمنان قسم خورده ، می خواهند چهره نظام مردمی و پاک جمهوری اسلامی را خراب کنند، هرگز نمی توانند ادعای پیروی از امام و خط امام را داشته باشند.
وی افزود: کسانی که با توهین کنندگان به امام همراهی کردند و یا در برابر انحرافات بزرگ از مسیر امام سکوت کردند، آنها نمی توانند ادعای پیروی از خط امام داشته باشند. به فضل الهی امام عزیز ما آنچنان بنیان استواری را پایه گذاری کرده است که خود از درون پالاینده است و انحرافات و الودگیها را از درون خود پالایش می کند. هرکس در هرمقام و هر قدر قدرتمند ، اگر از خط امام و نظام فاصله بگیرد بی درنگ توسط دست پرقدرت ملت عزیز از صحنه طرد خواهد شد.

** هرکس مقابل این انقلاب بایستد هلاک می شود

وی افزود: به گفته مرحوم طالقانی، هرکس در برابر این انقلاب بایستد، هلاک خواهد شد.این یک انقلاب الهی است، ملت ایران ، انقلاب را و نظام عظیم اسلامی را مفت بدست نیاورده است که با بازی عده ای بازیگران بین المللی آن را به حراج بگذارد. این انقلاب زنده است، ملت زنده است، امام وراه امام زنده است وبه فضل الهی تا برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.
وی خطاب به عزاداران خمینی کبیر افزود: عزیزان می خواهم یک نگاهی به آثار جهانی حرکت امام داشته باشیم. ما چه بودیم ، امروز چه شدیم. دشمنان ما چه بودند. امروز چه شدند. اون روز کجا بودیم و امروز کجا هستیم، دشمنان کجا بودند و امروز کجا هستند. ذهنتون را ببرید به اوایل انقلاب و قبل از انقلاب.
وی افزود: یک روز آمدند امام را در اوج مظلومیت ، به جرم دفاع از حیثیت ملت ایران و حقوق اساسی ملت ایران ، به جرم دادن بیدارباش به ملت و ملتها در اوج مظلومیت دستگیر کردند، تبعید کردند، یاران او را سرکوب کردند.
احمدی نژاد افزود: در اوایل انقلاب شاهد بودیم که حتی فریاد مظلومیت ملت ما به خصوص در دوران دفاع مقدس که همه قدرتهای شیطانی متجاوزانه علیه ما بودند و ما مظلومانه از خود دفاع می کردیم، در آن دوران حتی فریاد مظلومیت ملت ما درجهان مادی و تحت سیطره شیاطین هیچ انعکاس و پژواکی نداشت. اما امروز چه شده است؟ ، عزیزان من می بینیم، آشکارا روشن شده است .
رییس جمهوری افزود: امروز نام امام، یاد امام، راه و سیره امام فروزنده تراز همیشه در جهان می درخشد، و زمزمه شب و روز همه آزادگان عالم است. خورشید وجود امام و نظام برآمده از حرکت امام درخشانتر و از افق بالاتر طلوع کرده است و جهان را نورافشانی می کند. امروز فریاد امام و آرمانها از حنجره پاک میلیونها و میلیاردها انسان آزاده در جهان طنین افکنده است. به فضل الهی آرزوهای بزرگ امام درحال تحقق است. برخی انقلاب اسلامی را مقدمه حرکت آخرین می دانستند،اما می بینیم که انقلاب اسلامی در متن حرکت آخر است و حرکت آخر به فضل الهی آغاز شده است و به زودی به پیروزی نهایی خواهد رسید.

** وجود رژیم صهیونیستی توهین به کرامت ملت ها است

احمدی نژاد در ادامه به ماجرای کشتی صلح و آزادی اشاره کرد و گفت: وجود رژیم صهیونیستی توهین به کرامت همه ملت ها است.
رییس جمهور افزود: رژیم صهیونیستی سه سال است که یک ملت را در محاصره نگه داشته و با بمب و موشک از آنها پذیرایی می کند و در مقابل مستکبران به جنایت کاران نشان صلح می دهند و ملت مظلوم در محاصره را تروریسم می دانند.
احمدی نژاد با بیان این که همه بشریت در مقابل جنایت صهیونیستها به طغیان در آمده است، افزود: عده ای جان بر کف برای رساندن مواد غذایی و دارویی و برای شکستن حصر اهریمنی شیطان صفتان تاریخ حرکت کردند و اگر چه به ظاهر صهیونیست ها کاروان آزادی را متوقف کردند، ولی همه بدانند به لطف خدا به زودی زود هزاران کاروان صلح و آزادی از نقاط مختلف جهان توسط آزادگان حرکت خواهد کرد و با برچیدن بساط صهیونیست ها آزادی و عدالت را به همه بشریت هدیه خواهند کرد.
احمدی نژاد جنایت اخیر صهیونیست ها را نشانه ضعف رژیم صهیونیستی دانست و گفت: من اطلاع می دهم که آنها برای جبران شکست گذشته و برای بازسازی اقتدار نظامی و هیبت پوشالی آدم کشی خود به دنبال طراحی حمله مجدد به غزه هستند.
رییس جمهور با بیان این که رژیم صهیونیستی به منفورترین رژیم نزد ملت ها تبدیل شده است، افزود: حمله به کاروان آزادی به یک معیار سنجش صداقت دولت تبدیل شده است که برخی ملت ها به خوبی موضع گرفته اند ولی دولت آمریکا تحت سیطره صهیونیست ها به نفع آنها موضع گیری کرد.
احمدی نژاد خطاب به دولت آمریکا گفت: دولت آمریکا توبه کند و بداند حمایت از رژیم صهیونیستی دولت آقای اوباما و همچنین دولت آمریکا را به پایان راه خواهد رساند.
رییس جمهوری همچنین خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: هر اقدام جدید تجاوز کارانه به معنای مرگ این رژیم خواهد بود.
احمدی نژاد با بیان این که حامیان و کسانی که رژیم صهیونیستی را برپا کرده اند، همانطور بساط این رژیم را جمع کنند، افزود: اگر این کار انجام نشود، دست قدرت ملت ها این رژیم را برخواهد چید و همه حامیان را به عنوان جنایتکاران جنگی به محاکمه خواهد کشید.
رییس جمهوری با بیان این که امروز به لطف حرکت امام راحل و هوشمندی مقام معظم رهبری همه ملت ها بیدار شده اند، افزود: نظام استکبار در سراشیبی سقوط و تلاش برای کمک آن راه به جایی نخواهد برد.

** ملت با قاطعیت از ارزش‌ها و اصول امام صیانت خواهد کرد

احمدی نژاد در جوار مرقد مطهر حضرت امام راحل خطاب به آن حضرت گفت: ما با تو پیمان می بندیم که عشق و علاقه به شما را نسل به نسل و سینه به سینه چون امانتی الهی حفظ و به نسل های بعدی بسپاریم.
احمدی نژاد افزود: نسل های بعدی هوشمندتر و عاشق تر در وسط صحنه انقلاب ایستاده اند و از همه ارزشها و اصول امام با قاطعیت صیانت خواهند کرد.
رییس جمهوری افزود: ای امام، دنیا پرستان با آرزوی واهی در برابر دین و آرمانها و حقوق ملت ها ایستاده اند و ما به فرمان تو با تمام وجود در برابر دنیای مادی آنها ایستاده ایم و حسرت یک گام پیشروی علیه جبهه حق را بر دل آنها خواهیم گذاشت.
احمدی نژاد گفت: ای امام از میراث گرانقدر شما و از جمهوری اسلامی و عشق و دلدادگی به خط نورانی امام و ولایت که حلقه وصل به آسمان و نقطه تمرکز کینه و نفرت همه شیاطین است، با همه وجود صیانت خواهیم کرد.
رییس جمهوری، امام راحل را روح خدا در کالبد زمان خواند و افزود: ما با همه وجود در خدمت بندگان خدا و ملت بزرگ ایستاده ایم و راه و رسم خدمتگزاری ملت را با هیج چیز عوض نخواهیم کرد و خدمت به مردم را افتخار می دانیم و یک موی کوخ نشینان را با هزاران کاخ کاخ نشینان معاوضه نخواهیم کرد.
احمدی نژاد خطاب به مستکبران و اشرافیت برآمده از بیت المال گفت: هر چه می خواهند بگویند، ما در برابر آنها ایستاد ه ایم و نه تنها هیمنه دروغین آنها را به رسمیت نخواهیم شناخت بلکه از دست اندازی آنها جلوگیری خواهیم کرد و با عنایت الهی و یاری رهبری و ملت، حقوق مردم را حتی اگر در لایه های قانونی و لفافه های قطعنامه پیچیده باشد، بیرون خواهیم کشید.
رییس جمهوری با خطاب قرار دادن امام راحل گفت: ای امام از تو آموخته ایم که تخطئه خودخواهان و دنیا پرستان نعمت الهی است و ما از شماتت های مستکبران و شبکه رسانه ای مستکبران نمی هراسیم و آنجا که به شخصیت ما هجمه کنند هر چند ناجوانمردانه باشد را تحمل می کنیم، ولی تجاوز به حریم و حرمت خط و آرمان تو و انحراف از آن را هرگز تحمل نمی کنیم و با تمام وجود در برابر آن خواهیم ایستاد.
احمدی نژاد گفت: ای امام فرمودی که آرام به آسمان پر کشیدی و من اطمینان می دهم که که ملت ایران با برافراشتن پرچم تو که همان پرچم الله اکبر و بانگ ندای یا مهدی (عج) است را بر قلل رفیع جهان برافراشته خواهند کرد و در حقانیت راه تو ذره ای تردید به خود راه نخواهند داد.
رییس جمهوری با بیان این که امام راحل، ملت ایران و ملت های آزاده زنده هستند تا زمانی که انتظار و عشق به امام عصر (عج) زنده است، خطاب به مردم گفت: به فضل الهی آینده روشن در انتظار شما و ذلت و خواری در انتظار دشمنان بشریت است.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) و ارتحال حضرت امام، این دو ولادت بزرگ را به ملت ایران و همه بشریت تبریک و ارتحال امام عزیز را به همگان تسلیت گفت.
رییس جمهوری با برشمردن ویژگی‌‌های حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ایشان مادر همه خوبی ها و مادر رحمه للعالمین است؛ او پشتیبان پیامبر عظیم الشان و همه امامان است؛ او حجت خدا بر امامان است و اسوه و پیشگام است و سلسله نور و رحمت الهی از پدران امت از رسول خدا (ص) و امام علی (ع) و حلقه وصل آنان تا قیامت و برای همیشه جهان را روشن خواهد کرد.
احمدی نژاد افزود: شاخ و برگ شجره طوبی که با کوثر آبیاری می‌شود، همه قلوب و اندیشه های پاک را تسخیر و مصفا می کند؛ هرچه از خیر و نیکی و عشق و محبت و عاطفه و انسانیت در عالم وجود دارد همه به واسطه وجود نورانی حضرت زهرای اطهر (س) است.

نظرات 1 + ارسال نظر
shanaz ghalibaf سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد