موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

نامه سرگشاده اساتید دانشگاه اصفهان به موسوی:

 

نامه نامه سرگشاده اساتید دانشگاه اصفهان به موسوی:چرا به جای ایجاد آشوب 

 از بستر قانونی اقدام نمی کنید؟    

 

اساتید بسیجی دانشگاه اصفهان با انتشار نامه ای سرگشاده به میرحسین موسوی، نسبت به عدم تمکین وی به نتیجه انتخابات اعتراض کردند

 

ه گزارش ایرنا متن این نامه به این شرح است:  


جناب آقای میرحسین موسوی؛
با سلام؛ شما می دانید که لازمه ورود به میدان رقابت سیاسی و چالش های انتخاباتی رعایت قواعد بازی، تن دادن به قانون و احترام به انتخاب اکثریت ملت است.
جنابعالی از ابتدای ورود به صحنه انتخابات بیان گردید که به دلیل نگرانی از عدم رعایت قانون و اصول متعارف سیاسی و مدیریتی پا به عرصه رقابت گذاشته اید. اما آیا خود در عمل پایبند به این ادعا بوده اید؟ عملکرد شما در قبل از رأی‌گیری و خصوصاً روزهای اخیر پوچ بودن این ادعا را برای ملت اثبات کرد. انتظار مردم از کاندیدای ریاست جمهوری رعایت قانون پایبندی به شرع مقدس اسلام و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی سالم است. شما برای رسیدن به هدف، استفاده از هر ابزاری را جایز دانستید. تبلیغات شما کمتر شباهتی به شیوه تبلیغات یک فرد متدین و مقید به ضوابط شرعی و آشنای با امام راحل داشت؛ افترا، تهمت، جعل اخبار، وارونه نشان دادن حقایق، نشر اکاذیب، تولید آثار تحریف شده علیه رقیب، استفاده از افراد نشان‌دار که در ضدیت با انقلاب وامام راحل (ره) شهرت دارند، بیان اشکالات بی اساس علیه رقیب، توهین به ملت، صرف هزینه های میلیاردی سوء استفاده از مقدسات برای دستاویز قرار دادن یا تحریک عواطف و توهین به رییس جمهور نمونه هایی از الگوهای تبلیغاتی شما بود!
و اینک رییس جمهور با کسب بیش از 24 میلیون رأی ملت انتخاب شد. جنابعالی به جای تن دادن به قانون و تمکین به مقررات با گفته ها و بیانیه های خویش بی حرمتی به ملت ایران و قانون را در عمل اثبات نمودید و با راه اندازی پروژه عدم سلامت در انتخابات به دنبال تشویش افکار عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه هستید و از این طریق شیرینی حضور چند ده میلیونی مردم در انتخابات را می خواهید تلخ کنید. شما را چه شده که اینگونه آب به آسیاب دشمن می ریزید و خود را در مقابل رأی و اراده مردم قرار داده اید. مگر امام راحل که شما ادعا می کنید نخست وزیر زمان امام هستید، نفرمود: میزان رأی ملت است.
جناب آقای موسوی با توجه به اینکه فرآیند انتخابات، نحوه قانونی اعتراض را مشخص کرده است و شما و همراهان اصلاح طلبتان ادعای قانون مداری می کنید! چرا به جای ایجاد آشوب در جامعه از بستر قانونی اقدام نمی کنید؟ آیا همین بستر قانونی ادامه همان فرآیندی نیست که شما ثبت‌نام کردید و صلاحیتتان تأیید شد و انتخابات را با حضور نمایندگان نامزدها از جمله جنابعالی در شعب اخذ رأی و همه مراحل پس از آن انجام شد، مگر جنابعالی در سال 1365 در پاسخ به شبهات تقلب در انتخابات میان دوره ای مجلس نگفتید: در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند دولت نمی تواند اثر بگذارد. "فاین تذهبون"

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

خانم عزیز
سلام
می دانم آنچه را برایتان می نویسم نه می خواهید و نه نمی گذارند تا بدانید و باور کنید.چرا که پیش از این نیز بسیاری از همراهان صمیمی من که روزها در کنار همدیگر تصویر زیبایی از عشق به ولایت را خلق کرده بودیم نمی خواهند این نکات را باور کنند. درست همانگونه که من نیز تا پیش از رخداد تاریخی ۲۲ خرداد رشته تعصب خود را با عشق به آرمانهای امام شهیدان رقم می زدم.
من نیز سالها در کسوت یک بسیجی سالها با دشنه طعنه و کنایه دیگران سلاخی شدم. سالها در برابر دشنام معاندان انقلاب ایستادم. من نیز چون شما روزی گمان می کردم بر سیمای زیبای انقلاب هیچگاه غبار نسیان و فراموشی آرمانهای انقلاب نخواهد نشست.
آن روزها گذشت.پدر که روزی برای طغیان اندیشه های سیاسی ام روبرویم جبهه می گرفت و نصیحت ام می کرد خیلی زود از دنیا رفت.تجربه او از روزهای سخت اش را هم با خود برد. من ماندم و نیمه شبهای گشت بسیج و دوستان پاکی که درست مثل من می اندیشیدند .چون من تلاش میکردند و در خلوت شبانه شان از خدا تداوم خط امام و انقلاب را می طلبیدند.
سالها گذشت.
خرداد ۸۶ در تداوم راه بی بازگشت گذشته از راه رسید.دو رقیب انتخاباتی رودر روی یکدیگر در دو جبهه مقابل هم صف کشیدند.ارزشی ها رقیبی که امروز سرمایه دار و اشراف زاده اش می خوانند برگزیدند و هیپی ها / بی حجاب ها و بی دین ها سیدی را که هزاران تهمت و افترا را به جان خرید و دم بر نیاورد .اما خیلی زود همه چیز برگشت او پیروز میدان بود .کسی هم چیزی نگفت .شیشه ای نشکست و خونی هم از دماغ کسی بیرون نیامد. چون همه حضور آنهمه پیر و جوان زن و مرد را در صحنه دیده بودند و جایی برای دستکاری در آرای دیگری نبود.
آن روزها هم خیلی زود گذشت و هنوز یک ماندم.
آن روزها گذشت.تهران بود و حضور مردم برای انتخاب دو نامزد دیگر انتخابات هاشمی سردار سازندگی و احمدی نژاد مردی که هنوز به درستی شناخته نشده بود.عده ای می گفتند بس است اینهمه خوردن و چاپیدن ملت آنهم بعد از ۸ سال .و عده ای دیگر می گفتند بگذارید بیاید این یکی دیگر شکمش سیر است تازه نیازی نیست تا روی سر طاس ملت اوستا شود.
در میان بهت دیگران هاشمی او که هنوز خاطرات تبعید و شکنجه رژیم ددمنش شاهنشاهی از خاطرش محو نشده بود طعم شکست را تجربه کرد اما رهبر همچنان می گفت هیچکس برای من هاشمی نمی شود .
و او آمد مردی که خیلی زود خیلی چیزها را تغییر داد.در سیمای او نه درایت امام در برخورد با دولتمردان غربی بود و نه آرامشی که ملت را در اوج فشارهای اقتصادی به صبوری فرا می خواند.سایه جنگی دیگر هر لحظه بیش از قبل دیده و لمس می شد. در نگاه او همه رقیب بلامنازعش بودند و او یکه مردی که می خواست در کسوت شعار عدالت طلبی به قدرت بی بدیل بدل شود.
خواهرم
نگران نباش .برایم نوشتن این سطرها چندان هم که گمان می بری ساده نیست. خدا می داند گاهی گمان می کردم به خاطر اندیشیدن به این خاطر گناه بزرگی را مرتکب می شوم و مستوجب عقوبت خواهم بود.اما امروز خیلی چیزها عوض شده است. من که با گوشت و خون پیروزی مرد دیگری را در رصد می کردم در اوج ناباوری مثل صدها مرد و زنی که امروز آشوبگر می خوانیدش شوکه شدم. می دانم نمی خواهید بپذیرید اما باور کنید اینگونه شد و .... و بعد هزاران ادله دیگر کافی بود تا آنچه را که گمان می کردم به یقین تبدیل شود.
امروز برایم فرقی نمی کند که واقعیت را می پذیرید یا نه .من دیگر نمی خواهم بسیجی باشم / عشق به ولایت پیشکش.
خاطراتم را با امام تمام می کنم .لطف رئیس جمهور دیکتاتور شما به من و امثال من گرفتن عشق ولایت از ما بود
اشتباه شما و چون شما این است که گمان می کنید دین یعنی احمدی نژاد بی دینی یعنی دخترانی که به هزار دلیل هرزه شان می نامیم.اشتباه می کنید.امیدوارم بخواهید بیشتر بدانید
یا حجه ابن الحسن عجل علی ظهورک

سلام
ممنون که نظرتون رو نوشتید
شما گفتید:
امروز برایم فرقی نمی کند که واقعیت را می پذیرید یا نه .من دیگر نمی خواهم بسیجی باشم / عشق به ولایت پیشکش.

من هم میگویم آیا این آقای موسوی نبودند که بارها و بارها تکرار کردند بسیجیان باید امانت دار باشند و این شبهه را در اذهان ایجاد کردند که بسیجیان در امانت خیانت میکنند و اذهان مردم را تحریک کردند
وشما که به خاطر طرفداری از موسوی عشق به ولایت را پیشکش میکنید
به نظر شما این چه معنائی دارد؟
آیا به این معنا نیست که آقای موسوی همه چیز را زیر سوال برده حتی عشق به ولایت را

zahra یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ

http://65.75.252.236
Ziba tarin clip-e- ghahremane IRAN da 16 Azare 1388
Hatman bebinid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد