موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

واکنش دبیرکل جامعه اسلامی پزشکان

واکنش دبیرکل جامعه اسلامی پزشکان به تشکیک در سلامت انتخابات  
رییس کمیسیون بهداشت مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی پزشکان در واکنش به ادعای برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر تشکیک در سلامت رای گیری گفت: نمی‌توان فاصله 10 میلیونی آرا و رای 40 میلیونی ملت را نادیده گرفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شهاب‌الدین صدر با تبریک پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین گفت که مشارکت گسترده مردم، افتخار بزرگی برای نظام است.
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان همواره پیش از برگزاری انتخابات درباره سلامت انتخابات ابهام‌آفرینی می‌کردند، گفت: تجربه نشان می‌دهد که این التهاب‌ها سازمان یافته است و می‌خواهند فضای سالم در کشور را تحت تاثیر قرار دهند.
صدر خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات مدعی بوند که در صورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، آنان پیروز میدان هستند.
این نماینده مردم تهران تاکید کرد: انتخابات نشان داد که مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و با حضور حداکثری به گفتمان راه انقلاب و رهبری رای می‌دهند.
صدر با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در جریان برگزاری انتخابات دست به جنگ روانی زدند، گفت: در حالی که رای‌گیری ادامه داشت، اصلاح‌طلبان به فضا سازی روی آوردند.
نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: نظرسنجی نهادهای ملی و بی‌طرف در انتخابات نیز پیش از انتخابات، حاکی از پیروزی احمدی‌نژاد بود و همان نتایج از انتخابات حاصل شد.
صدر تاکید کرد: اگر چه برخی مدعی تقلب در انتخابات هستند اما نمی‌توان رای 40 میلیونی ملت و فاصله 10 میلیونی آرا را نادیده گرفت و انتخابات را زیر سوال برد.
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام . آخرین اخبار درگیریها در شیراز را در وبلاگ عاشقانه ما بخوانید.

هموطن سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

دوستی از کارکنان روزنامه ایران زنگ زد و گفت:ساعت ۸ صبح رفتم دفتر روزنامه و از خدا میخواستم رای برگردد...روزنامه آماده روی میزم بود....احمدی نژاد با ۲۴ میلیون رای....شاخ دراوردم....چطور؟ساعت ۸ صبح ۲۴ میلیون رای؟؟از دیشب روزنامه چاپ شده بود..از دفتر بیرون زدم...و الان دارم استعفایم را مینویسم....

نمیدانم چه بر سرمان خواهد امد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد