موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

نامزدها با تمکین به نتیجه انتخابات به آرا مردم احترام بگذارند

نامزدها با تمکین به نتیجه انتخابات به آرا 
 مردم احترام بگذارند  
دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن و عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم با اشاره به اینکه نامزدها و هواداران باید با تمکین به نتیجه انتخابات به آرا مردم احترام بگذارند تاکید کرد: نامزدها و هواداران آنان باید به نظرات مردم احترام بگذارند و آن را قبول کنند.

"قاسم روانبخش"در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: ریس جمهور هر کسی باشد باید به رای ملت ایران احترام گذاشت،هواداران نامزدهای انتخاباتی بدانند که باید به آرا مردمی که به پای صندوق های رای آمده اند احترام بگذارند.
دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن تاکید کرد:کسانی که خود را مدعی دموکراسی می دانند چه طور امروز با رای آوری رقیبشان بحث های غیر اخلاقی و اغتشاشات را در جامعه ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نامزدها و هوادارانشان اگر مشکلی دارند باید سند و مدرک به شورای نگهبان ارائه دهند و از راه قانونی وارد شوند اظهار داشت:متاسفانه امروز هواداران برخی از نامزدها تلاش می کنند فضای جامعه را ناامن کنند.
روانبخش با اشاره به اینکه روز انتخابات عده ای خود را پیروز نهایی انتخابات می دانستند تاکید کرد:شاید بیان همان صحبت ها در شب انتخابات باعث این اغتشاشات شده است.
وی افزود:برخی از نامزدها پیش از آغاز انتخابات خود را پیروز نهایی انتخابات می دانستند این برای ما جالب است بدانیم چه طور آنان می دانستند که رییس جمهور می شوند؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد