موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

دستگیری و اعتراف تعدادی از منافقین در اغتشاشات تهران

دستگیری و اعتراف تعدادی از منافقین در اغتشاشات تهران  
تهران- سربازان گمنام امام زمان (عج) طی یک سلسله عملیات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی از اعضای گروهک منافقین که در پادگان اشرف در عراق آموزش های مختلف دیده و با هدف اقدامات تروریستی وارد کشور شده بودند، شدند.

دستگیر شدگان اعتراف کردند که پس از آموزش در عراق و ورود به داخل ایران، توسط اتاق عملیات منافقین در انگلیس هدایت و پشتیبانی می شدند.
تلویزیون جمهوری اسلامی ایران روز گذشته اقدام به پخش اعتراف و نوار مکالمه تلفنی میان برخی از دستگیر شدگان اخیر و رهبران گروهک منافقین نمود که آنها را تشویق به اقدامات خرابکارانه نظیر آتش زدن اتوبوس، پمپ بنزین ها، حمله به پایگاه های بسیج و تخریب اموال عمومی می کردند.
شایان ذکر است،که ستاد فرماندهی این گروهک که هدایت و حمایت مالی اقدامات تروریستی آن در کشورهایی مانند عراق و ایران را برعهده دارد در حومه شهر پاریس فرانسه ، در محله ای بنام "اور" قرار دارد.
دولت انگلیس نیز سال گذشته به منظور هموار کردن راه برای شروع مجدد اقدامات خشونت آمیز توسط منافقین، آنان را از فهرست تروریستی خارج کرد و اجازه داد تا مراکز هدایت عملیات خود را در آن کشور گسترش دهند
نظرات 1 + ارسال نظر
SAM یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://2naya2.blogfa.com/

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگه نظر هم بدی خیـــــــــــــلی بیشتر
موفق باشی
منتظرم
.
.
.
.
.
انتظار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد