موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موسوی با حمایت فرزند شاه مخلوع جا پای بنی صدر گذاشته است

کوثری:موسوی با حمایت فرزند شاه مخلوع جا پای بنی صدر گذاشته است  
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های فرزند شاه مخلوع مبنی بر حمایت از میر حسین موسوی تاکید کرد: موسوی با حمایت فرزند شاه مخلوع جا پای بنی صدر گذاشته است.

فرزند شاه مخلوع در گفت وگو با شکبه خبری سی. ان.ان ترک گفت: که راه او با مسیر موسوی و دوستانش که ازجمله افرادی بودند که پدرش را از تخت پایین آوردند، هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است و اگر مدافع یک دعوی مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد.
"اسماعیل کوثری" در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به اینکه امروز تمامی عناصر ضد انقلاب ،منافقین و حتی فرزند شاه مخلوع نیز از موسوی حمایت می کنند، اظهار داشت: متاسفانه موسوی به علت عدم درک صحیح از موقعیتی که به وجود آورده و از طرفی عدم توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب باعث شده که این جریان ها از او حمایت کنند.
وی گفت:حمایت فرزند شاه مخلوع از موسوی یا اینکه آنان خود را در کنار او ببینند، نشان دهنده این است که موسوی نمی خواهد جایگاه خود را در نظام حفظ کند و به دنبال این است که از ضد انقلاب و کسانی که جز خیانت به کشور نداشتنه اند، استفاده کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:به همه حامیان و طرفداران موسوی می گویم تا بیش از این موسوی آبروی خودش را نبرده او را از این مسیر جدا کنند تا دیگر شاهد این نوع حمایت ها نباشیم.
وی افزود:موسوی که مدعی نخست وزیری زمان امام است برایش بسیار زشت است که حامیان او منافقین ، بهائیان و سلطنت طلبان و فرزندان پهلوی باشد.
وی گفت:شورای نگهبان به صلاحیت او رای داده است ولی او خود دارد صلاحیتش را زیر سوال می برد.
کوثری تاکید کرد: موسوی دارد جا پای بنی صدر می گذارد و به سرنوشت او دچار می شود.
وی با اشاره به صحبت های فرزند شاه مخلوع گفت:نه تنها این پهلوی کوچک بلکه امثال او هم که جنایت های زیادی را انجام داده اند نمی توانند خطری برای نظام ایجاد کنند، زیرا مردم محکم تر از گذشته در برابر آنان ایستاده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد