موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

مخالفان کارآمدی و مشروعیت دولت نهم به اهداف خود نرسیدند

وزیر بهداشت و درمان: مخالفان کارآمدی و مشروعیت دولت نهم به اهداف خود نرسیدند 
 
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: در انتخابات 22 خرداد با وجود هجمه شدیدی که به خدمات و عملکرد احمدی نژاد شد ، ولی مخالفان کارآمدی و مشروعیت دولت نهم به اهداف خود نرسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کامران باقری لنکرانی روز سه شنبه در جریان سفر یکروزه به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری این استان افزود: مخالفان دولت نهم از سال قبل هجمه به این دولت را تشدید کردند و ابتدا کارآمدی دولت را زیر سوال بردند و پس از انتخابات نیز مشروعیت رای احمدی نژاد را مشکوک عنوان کردند ، ولی ملت ما با درک عملکرد دولت نهم که از نزدیک برای آنان قابل لمس بود، باز هم به ادامه مدیریت این دولت رای دادند.
وی دولتهای گذشته را به علت حاکمیت صرف فضای سازندگی و توسعه سیاسی ، دولتهای بی اعتنا به کارآمدی عنوان کرد و اظهار داشت: مخالفان دولت نهم از زمان شروع به کار این دولت بانگ ناکارآمدی زدند و به طور مکرر عنوان کردند که دولت نهم در داخل ناکارآمد و در سیاست خارجی نیز ناموفق است ولی مردم با مشاهده عزت خارجی ایران و عملکرد سه برابری دولت نهم در داخل ، گفته های مخالفان را در پای صندوقهای رای جواب دادند.
وی با ارایه گزارشی از خدمات دولت نهم در حوزه بهداشت و درمان کشور از جمله افزایش 10 هزار تخت بیمارستانی ، یکهزار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ، یک هزار و 100 تخت در بخش آی.سی.یو بیمارستانهای کشور بیان کرد: آنها که می گویند دولت دروغ می گوید ، چرا این واقعیتها را نمی بینند؟
وی همچنین گفت: متاسفانه حرف برخی از مخالفان دولت نهم در این انتخابات مشتریانی پیدا کرد و هجمه علیه دولت نهم در ایام تبلیغات انتخاباتی خیلی وسیع تر شد و حتی فضا به سمتی رفت که این دولت را نامشروع و غیرقانونی جلوه دادند.
وی اظهار داشت: پس از انتخابات 40 میلیونی با مشارکت 85 درصدی مردم نیز عده زیادی تلاش کردند تا با ایجاد وقایعی تلخ ، درخشندگی حضور مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند و از اهمیت آن بکاهند و این موضوع هر چند که از قبل نیز پیش بینی می شد ، ولی در دو هفته اخیر شکل عملی به خود گرفت.
وی افزود: در دو هفته اخیر دستهای برخی افراد به سمتی رفت که به آشوبها دامن زده شود و متاسفانه برخی افراد هم با آشوبگران همداستان شدند و خود آنها نیز مورد سوء استفاده قرار گرفتند.
باقری لنکرانی در ادامه مبانی مشروعیت نظام و دولت ایران را قانون مصوب جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: به بهانه انتخابات نباید مبانی قانونی کشور مخدوش شود و اگر این مبانی مخدوش شود ، اصل نظام زیر سوال خواهد رفت.
وی با اشاره به تایید صحت انتخابات توسط مجرای قانونی شورای نگهبان و آغاز به کار دولت جدید در زمان قانونی بیان کرد: در دولت دهم نیز همانند دولت نهم سفرهای استانی هیات دولت ادامه خواهد داشت و رییس جمهوری در این سفرها که پس از ماه مبارک رمضان و از استان اردبیل شروع خواهد شد، با سفر به همه شهرستانها به صورت طولانی مدت با مردم در ارتباط نزدیک خواهد بود.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: دولت برای ارایه خدمت به مردم در دوره جدید ، با شتاب بیشتری وارد عرصه خدمت رسانی ، مهرورزی و عدالت گستری خواهد شد.
نظرات 3 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام دوست خویم
وبلاگ قشنگی داری.اگه با تبادل لینک موافقی مارا به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کنید و سپس به ما اطلاع بدهید.

www.zavyeh.com
منم از بلاگ اسکای شروع کردم:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

http://pic40.picturetrail.com/VOL365/10120366/20230356/367181553.jpg
حتما ببین نظرت عوض میشه.

دوست من این نامه جعلی است
و این کار خیلی هم ناشیانه انجام شده!!!

نویسنده پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

برای اینکه دلایل جعلی بودن را بونید به این آدرس مراجعه کنید:

http://www.tahkimnews.us/index.php?option=com_content&task=view&id=323

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد