موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

مهر باطل شد بر انقلاب مخملی

مهر باطل شد بر انقلاب مخملی
دفتر پژوهش و بررسیهای خبری-دکتر یدالله جوانی*:رویای انقلاب مخملی در ایران نه تنها به دلخواه صاحبان آن تعبیر نشد، بلکه با ضرب مهر باطل شد برای همیشه به تاریخ پیوست.

براندازی نرم به سبک انقلاب های مخملی تجربه شده در گرجستان، اوکراین و قرقیزستان، آخرین تیر در کمان غربی ها برای رسیدن به آمال و آرزوهای سی ساله آنان در قبال انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بود که در همان ابتدای پرتاب به سنگ سختی خورد و ترکش های آن گریبان خودشان را گرفت. خانم رایس به هنگام تصویب بودجه 75 میلیون دلاری در کنگره آمریکا برای پیشبرد دمکراسی و حمایت از گروه های طرفدار حقوق بشر در ایران گفت:« ما توانستیم با یک براندازی نرم از لهستان و با جنبش همبستگی تا پشت مرزهای روسیه، انقلاب های رنگین را سامان دهیم و رژیم های حاکم را ساقط و رژیم های دمکراتیک موردنظر آمریکا را به قدرت برسانیم. تنها راه برای تغییر نظام در ایران، استفاده از همین تجربه است.»
آنچه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری رخ نمایاند و نظام اسلامی و مردم مسلمان و انقلابی ایران را چند روزی به زحمت انداخت، نتیجه کاری فشرده و چندین ساله دو جریان بیرونی و داخلی برای تغییر نظام دینی با محوریت ولایت فقیه در ایران بود که با شکست کامل مواجه شد و در واقع این حرکت با هوشیاری مردم در نطفه خفه گردید. گر چه حوادث پس از انتخابات، شیرینی حماسه با شکوه حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات را تاحدودی تحت تأثیر قرار داد و کام مردم را تلخ کرد، لکن این رخداد را باید در ردیف الطاف جلیه الهی قرار داد. چه لطفی بالاتر از این که در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی، فتنه عمیقی که منافقان جدید کوردل در جامعه اسلامی با همدستی بیگانگان شکل داده بودند، با عنایت خداوند مکر مکاران به خودشان برگشت و پرده های چهره نفاق جدید کنار رفت و چشم فتنه کور گردید. با افشای چهره نفاق جدید، انقلاب اسلامی از خطر بزرگی به سلامت عبور کرد و با شناخت عمیقی که مردم هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به احزاب و گروه های سیاسی و تهدید نرم و ماهیت ناتوی فرهنگی غرب و سبک های براندازی نرم به ویژه با مدل انقلاب رنگی پیدا کردند، باید گفت حداقل 20 سال انقلاب اسلامی بیمه گردید.
دلایل زیر می تواند موید این نگاه باشد:
1- مردم ایران با ابعاد، ویژگی ها و مختصات انقلاب رنگی به خوبی آشنا شدند.
2- دست دروغگویان واقعی و کسانی که به دنبال فریب مردم بودند اعم از احزاب و گروه های سیاسی و همچنین شخصیت های سیاسی که در قالب رجل سیاسی رخ نمایانده بودند و تا سطح نامزدی برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری ارتقا پیدا کرده بودند برای مردم رو گردید.
3- پرده از چهره منافقان جدید در جامعه اسلامی فرو افتاد.
4- پیوند یک جریان وابسته داخلی که ریشه در انقلاب داشت با بیگانگان آشکار گردید.
5- ماهیت واقعی دولت اوباما که با شعار تغییر به دنبال فریب ملت ایران بود برای مردم و تمامی نخبگان سیاسی و مذهبی آشکار گردید.
6- در میان اصولگرایان ، چهره های خدوم و صادق شناخته شدند و عناصر مدعی اصولگرایی و فرصت طلب نیز رخ نمایاندند.
7- افراد و جریان های سیاسی غیر معتقد به قانون اساسی و ولایت فقیه برای مردم و نظام اسلامی کاملاً شناخته شدند و شورای نگهبان در تمامی انتخابات آینده باید مواضع آنها را در حوادث اخیر برای احراز صلاحیت ها مدنظر قرار دهد. به عبارت دیگر دورانی که افراد غیرمعتقد به نظام اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه به دلیل پرده نفاق بر چهره داشتن می توانستند وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده و به قدرت سیاسی دست پیدا کنند پایان یافت و این مهم را باید به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند حوادث به ظاهر تلخ اخیر برای آینده مورد توجه قرار داد.
در پایان می توان بر این نکته کلیدی تأکید داشت که در انتخابات دهم با همه فراز و فرودی که داشت، این اتفاق مبارک نیز رخ داد که بر پیشانی رویای انقلاب مخملی و پیشانی تمامی کسانیکه برای بازیگری و بازیگردانی انقلاب مخملی در ایران اسلامی دارای استعداد بودند یک مهر باطل شد ضرب گردید.
_______________________________________
*مسئول اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نظرات 2 + ارسال نظر
SAM پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://2naya2.blogfa.com/

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) )
(¸.•´ (¸.•´ ....~?~(¯`*•.¸
سلااام
خوبـــی ؟؟
ببخشید که اینقدر دیر می آپم[گریه]
...
منم همیدوارم این مهمان ناخونده (بختک) سراغ شما رو نگیره!
آپیدم ...با آپ: ... (روم به دوار ، بی ادبی نباشه،گلاب به روتون،روم نمیشه بگم!)
.....
منتظرم
.....
....
...
..
.
انتـــظار
[گل]
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) )
(¸.•´ (¸.•´ ....~?~(¯`*•.¸

ماموس چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

این رهبر معظم از یکسال قبل از انتخابات اعلام کرده بود که " جوری کار کنید که انگار 5 سال دیگر همین دولت بر سر کار است" !
و به این صورت این فتنه عظمی بدست مقام عظمی ! کلید خورد .
در کوچه و خیابان سگهای هار بسیج و سپاه بجان مردم افتادند و تمام چرت و پرتهایی که 30 سال تمام در مورد منع ارتباط با نامحرم! بخورد ملت دادند خودشان با سبوعیت و وقاحت تمام زیر پا گذاشتند و نداها و ترانه ها را دریدند تا سگ های هار شریعت حیوانی شان سیراب شود.
ننگ بر خمینی و شریعت خمینی
ننگ بر خامنه ای مفسد فی الارض
ننگ بر ریشو های دزد سپاه و بسیج که الفبای دنائت و شناعت را برای جهانیان رونمایی کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد