موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

طرح مسئله تقلب ازیک سال پیش توسط عناصر جریان اصلاحات مورد توجه ق

کد خبر: 587964 زمان مخابره: 23/4/1388 - 13:21:26
کوثری: طرح مسئله تقلب ازیک سال پیش توسط عناصر جریان اصلاحات مورد توجه قرار گرفته بود  
نایب رییس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مسئله تقلب در انتخابات از حدود یک سال پیش توسط برخی از عناصر فکری جریان موسوم به اصلاحات مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک سناریو دیکته شده بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه پاسداران، "اسماعیل کوثری" در هفتمین گردهمایی سیاسی نیروی دریایی سپاه در سال 88 با اشاره به حوادث بعد از انتخابات و ریشه های آن تاکید کرد: حوادث تاریخ اسلام به عنوان یک عبرت پیش روی ما است و باید از آنها درس گرفت.
وی افزود: شناخت فتنه های زمانه مستلزم داشتن معرفت، آگاهی و بینش است و در این میان پاسداران اسلام به معرفت، آگاهی و بینش بیشتری نیاز دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ویژگی های فتنه مشتبه شدن امور، خلط شدن حق و باطل و ایجاد تردید و اختلاف است. وی اظهار داشت: در فضای فتنه آلود احتمال گمراه شدن افراد صالح نیز وجود دارد و عدم شناخت و معرفت کافی در این زمینه تزلزل و انحراف ایجاد می کند.
کوثری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فتنه خوارج نهروان عده ای به دلیل فقدان بینش، بصیرت و نداشتن شناخت و معرفت،‌ نسبت به برخورد قاطع امام علی (ع) با خوارج که عده ای از آنها به ظاهر اهل ریاضت و نماز شب نیز بودند، دچار تردید و تزلزل شدند. وی افزود: گاهی در اثر فتنه ها کار انسان به جایی می رسد که در برابر امام زمان (عج) خود نیز می ایستد و تا آنجا پیش می رود که خدا را نیز بنده نخواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با استناد به این موضوع که ملاک و میزان، حال فعلی افراد است، اظهار داشت: انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم تر است و رسالت یک فرد انقلابی به مراتب از سایرین سنگین تر است و باید بیش از دیگران مراقب خود باشد. وی گفت: این که ما برای انقلاب زندان هم رفته و در جبهه ها نیز حضور پیدا کرده باشیم، نمی تواند استدلالی برای این باشد که هرکاری خواستیم، انجام دهیم.
کوثری با بیان اینکه طرح مسئله تقلب در انتخابات از حدود یک سال پیش توسط برخی از عناصر فکری جریان موسوم به اصلاحات مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک سناریو دیکته شده بود، گفت: از حدود یکسال قبل "ا.ی" گفته بود برای مقطع بعد از انتخابات در بوق و کرنا کنید که در انتخابات تقلب شده است و برخی از عناصر حامی این جریان نیز با عناوینی همچون حفظ رای مردم و صیانت از آرا و مفاهیمی را برای زمینه سازی اقدامات خود القا کرده بودند.
سیام**9103**


انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 587964
نظرات 1 + ارسال نظر
.:: ب مثل بسیجی ::. سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://basijepezeshki.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
به نظر من در شرایط فعلی بهتر است بیشتر از مطالب و اخبار وحدت بخش استفاده کنیم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد