موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

باز هم رفتارهای دوگانه شیرین عبادی

باز هم رفتارهای دوگانه شیرین عبادی

نامه الکترونیک چاپ


خبرنامه دانشجویان ایران: در راستای موج محکومیت ترور بانوی محجبه مصری توسط یک نژاد پرست آلمانی، سکوت شیرین عبادی به عنوان یکی از مدعیان صلح جهانی بار دیگر نقاب از چهره منافقانه وی در ربود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» شیرین عبادی دریافت کننده جایزه صلح نوبل جهانی! که با حمایت نهاد های فراماسونر و لژهای صهیونیستی تبدیل به یک فیگورگیرنده ژست های عدالت مدارانه گردیده بار دیگر با سکوت معنا دار خود در محکومیت ترورهای وحشیانه و ددمنشانه رژیم های نژاد پرست موجبات تنفر ملت های آزادی خواه جهان از خود را فراهم آورد.

گفتنی است پس از ترور ناجوانمردانه هموطن عزیزمان ندا آقا سلطان توسط عناصر نفوذی دولت انگلستان شیرین عبادی از جمله افرادی بود که در راستای تقویت رسانه های دروغ پرداز همچون دویچه وله آلمان و بی بی سی پرشین و ... اقدام به انتشار بیانیه و یقه چاک کردن و گیسو پریشان نمودن برای محکومیت این جنایت و محکوم کردن نظام جمهوری اسلامی نموده است و این ها همه در حالی است که بار دیگر در راستای رفتار های دوجانبه خود در جهت یک آپارتاید حقوقی منطبق بر منافع دولت های مستکبر و یاغی در خصوص قتل یک یانوی محجبه سکوت اختیار کرده است.

بنا بر این گزارش این اولین بار نیست که این دریافت کننده جایزه به اصطلاح صلح نوبل درمقابل دست اندازی ها و خونریزی های کشورهای غاصب زبان در دهان گره می زند، سکوت وی در مقابل جنایات هولناک و کودک کشی های رژیم نژاد پرست صهیونیستی در جنگ 22 روزه غزه و جنگ یک جانبه و متجاوزانه 34 روزه حزب الله لبنان نیز بارها و بارها ماهیت پلید و واقعی جایزه اعطایی به او را برای جهانیان فاش ساخته است.

حال سوال اینجاست که آیا این بانوی مدعی احقاق حقوق زنان که به دنبال جمع آوری امضا برای کمپین های خود ساخته در قالب تشکل های فمنیستی است تا کنون حتی جایی هم برای اعتراض به قتل یک مادر باردار مسلمان در بند های حقوقی خود نیافته است که این گونه مغرضانه سانسور را بر موضع گیری ترجیح می دهد. 

 

 

اقدامات ضدایرانی شیرین عبادی ادامه دارد  
رم - "شیرین عبادی" روزدوشنبه درفلورانس ایتالیا،باردیگر از جوامع غربی خواست تا به اعمال تحریم علیه ملت ایران بپردازند.

به گزارش ایرنا شیرین عبادی دردیدار با "ریکاردو ننچینی" رییس شورای استانی استان توسکانا، گفت:اگر پس ازمذاکرات با ایران به دمکراسی نرسیم ، غرب باید از ابزار تحریم علیه ملت ایران استفاده کند.
وی تصریح کرد: البته گفت وگو همیشه بهترین راه حل محسوب می شود اما نمی توان به یک گفت وگوی نامحدود ادامه داد.
کارشناسان سیاسی معتقدند شیرین عبادی با چراغ سبز سازمانهای امنیتی غرب ، اقدامات ضدایرانی خود را در چارچوب عقبه انقلاب مخملین و براندازی نرم دنبال می نماید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://parsright.blogsky.com

خواهشا دیگه وبلاگتون رو با اوردن اسم کسایی مث این ... نجس نکنید چون وبلاگ رو که نمیشه آب کشید و طاهر کرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد