موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

دانشجو:برگزاری رفراندوم برای تعیین نتیجه هر انتخاب، یک دورباطل ا

 

دانشجو:برگزاری رفراندوم برای تعیین نتیجه هر انتخاب، یک دورباطل است  
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به پیشنهاد برگزاری رفراندوم از سوی خاتمی و مجمع روحانیون، گفت: در این حرف منطق وجود ندارد و قانون حاکم نیست اینکه برای تعیین نتیجه هر انتخاب یک رفراندوم برگزار کنیم یک دور باطل است و چیزهایی است که خودشان هم می دانند، شدنی نیست.

"کامران دانشجو" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص سخنان خاتمی مبنی برگزاری رفراندم برای تعیین مشروعیت دولت گفت: اینها مطالبی است که هم ایشان و هم همه ملت می دانند در چار چوب قانون نیست و وقتی یک نفر می گوید قانون گرا است باید همه مطالب و سخنان او در چارچوب و همگرا با قانون و در مسیر قانونی باشد چون قانون تکلیف همگان را مشخص کرده است.
دانشجو یادآور شد: خود این افراد در هنگام برگزاری انتخابات دهم اعلام کردند این یک رفراندوم است، در سایت کلمه از قول آقای موسوی خواندم که ایشان ساعات پایانی روز 22 خرداد گفته بودند این شکوه حضور مردم در انتخابات با رفراندوم تایید جمهوری اسلامی در سال 58 برابری می کند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مجدد رفراندوم یک دور باطل است، افزود: باید بدانیم مردم با حضور در این رفراندوم خودشان انتخاب کردند و مشخص کردند که باید به کدام مسیر رای بدهند باید این انتخاب مردم را محترم شمرد.
وی خاطر نشان کرد: در خود این حرف منطق وجود ندارد و قانون حاکم نیست اینکه برای تعیین نتیجه هر انتخاب یک رفراندوم برگزار کنیم یک دور باطل است و چیزهایی است که خودشان هم می دانند، شدنی نیست.
دانشجو گفت: اگر چیزی شدنی باشد و ما بخواهیم باید طوری بگوییم و طوری با مردم صحبت شود که هم مردم منطق را قبول کنند و هم قانون مسیر را بتواند، بپیماید این از همان حرف هایی است که منطق خاصی پشت آن نیست.
وی اضافه کرد: افرادی که پس از انجام انتخابات و تایید مقام معظم رهبری و شورای نگهبان با قانون همراهی نمی کنند در واقع ماهیت و شخصیت قانون شکن خود را نشان می دهند.
وی افزود: باید تابع قانون بود و آنچه قانون می گوید، انجام داد مهمتر از قانون باید مطیع ولی امر بود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد تصریح کرد: علی القاعده وقتی ایشان فرمودند بحث انتخابات تمام شده، تمام شده است، شورای نگهبان هم انتخابات را تایید کرده بنابراین فکر می کنم باید با قانون همراهی کرد.
دانشجو اظهار داشت: افرادی که خودشان با قانون همراهی نمی کنند علی قاعده شخصیت خود و ماهیت خود را نشان می دهند و این ماهیت مورد پسند جامعه اسلامی ولایت مدار ما نخواهد بود.
معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به خصوص به خواص، در مرحله ای از امتحان قرار گرفتند که دیگر یک سال عقب افتادن و اینها حرفها نیست بلکه طرد شدن است بنابراین امیدوارم همگان در مسیر قانونی حرکت کنند.
اجتمام**9201
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://adat.blogsky.com

لعنتی تو ایرانی نیستی.اسم ایرانو پاک کن.لعنتی عوضی.شما همتون نجسید.این کامنت رو تایید کن

دوست عزیز بدون توهین هم میشه حرف زد

سیدمحرمی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://seyedmoharrami.parsiblog.com

با سلام
این آقای دانشجو هنوز متوجه نشده اند که بین این انتخاب و انتخابهای دیگر تفاوت از زمین تا آسمان است.
انتخاباتی که از ۴ نامزد سه نفرشان با همه طرفدارانشان به نتایج انتخابات مشکوک باشند فرق می کند
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!
یا علی

سبز پرچم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

امشب حرم محمود چاخان یار ندارد
نمودار ندارد آمار ندارد


موسوی بیایی نیایی
رئیس حمهور مایی


با موسوی همیشه
بی موسوی نمیشه

محسن و دوستان چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.mohsen-va-doostan.blogfa.com

دوست خوبم سلام. از لطف شما سپاسگزارم. بنده پیشتر در سرور بلاگفا با همین نام وبلاگی را ایجاد کرده ام که تقریباً 45 وبلاگ دیگر لینک شده اند. به همه آنها پیغام داده ام در صورت هک شدن وبلاگ در بلاگ اسکای لینک کنند. علی ایحال به خاطر اینکه هماهنگی با سایر دوستان کاری سخت است چنانچه مقدور است لینک را با نام محسن و دوستان در سرور بلاگفا لینک نمایید. ضمناً به دلیل اینکه سرور بلاگفا از لحاظ امنیتی بسیار ضعیف است در صورت وقوع چنین امری لینک در بلاگ اسکای صورت پذیرد. همچنین در www.mohsen-va-doostan.blogfa.com با افتخار تمام لینک شدید. یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد