موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

حزب توده:با قاطعیت از رهبری جنبش توسط میرحسین موسوی حمایت می کنی

حزب توده:با قاطعیت از رهبری جنبش توسط میرحسین موسوی حمایت می کنیم
دبیر اول حزب توده ایران اعلام کرد:جنبش اعتراضی در ایران رهبری میرحسین موسوی را پذیرفته است و حزب توده ایران نیز با قاطعیت از رهبری جنبش توسط میرحسین موسوی حمایت میکند و در این دوره حساس در کنار او قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا علی خاوری که با روزنامه آلمانی یونگه ولت سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود:این درست است که در دوران فشار بر حزب ما میر حسین موسوی نخست وزیر بود ولی این هم هست که در آن سال‌ها (امام)خمینی رهبر بود و خود او بود که تصمیمات نهائی را می‌گرفت و حرف آخر سیاسی را می‌زد.
دبیر اول حزب توده ایران در ادامه تاکید کرد:اما آنچه در باره میر حسین موسوی می‌توانیم بگوئیم اینست که وی با اعلام برنامه خود و موضعی که اتخاذ کرده تاکنون در کنار جنبش مردم ایستاده است و حزب توده ایران نیز با قاطعیت از رهبری جنبش توسط میرحسین موسوی حمایت می کند و در این دوره حساس در کنار او قرار می گیرد.
علی خاوری در پایان اظهار داشت: با در نظر گرفتن همه این نکات است که حزب ما در این دوران حساس و لحظه خطیر درکنار میرحسین موسوی به عنوان رهبری اعتراض قرار می‌گیرد.
گفتنی است پس از آشکار شدن خیانتهای حزب توده علیه ملت ایران،این حزب از سوی جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی اعلام شد و پس از آن تعدادی از سران حزب به غرب گریخته و با بلند کردن مجدد تابلوی حزب توده به عنوان عوامل سرویسهای امنیتی به ایفای نقش مشغول شدند.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام دوست جاهل حامییان احمدی نژاد (روسیه وچین)که اندیشه های کمونیسم دارندو حامی حزب توده هستندو همچون شما کافر هستند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد