موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

سومین جلسه محاکمه عوامل اغتشاشات امروز برگزار می شود

سومین جلسه محاکمه عوامل اغتشاشات امروز برگزار می شود  
تهران - سومین جلسه محاکمه عوامل اغتشاشات پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ساعت 8 صبح امروز یکشنبه در تهران برگزار می شود.

بنا بر اطلاعیه شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران که مسئول رسیدگی به پرونده متهمان است،‌" در این جلسه به موارد اتهامی 25 نفر از متهمینی که توسط دادستانی تهران برای آنها کیفرخواست صادر شده و نوع اتهام و دلایل انتساب آن احصاء شده است، بر اساس نوبت تعیین شده رسیدگی می شود."
تاکنون دو جلسه از محاکمه عوامل اغتشاشات اخیر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده است.
نخستین جلسه دادگاه با حضور یکصدتن از متهمان ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری که در میان آنان افرادی همچون بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، محسن میردامادی دبیرکل حزب مشارکت ایران اسلامی، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز حضور داشتند، 10 مرداد آغاز شد و با اعترافات ابطحی و عطریانفر در برابر دادگاه و خبرنگاران همراه بود.
دومین جلسه دادگاه نیز شنبه گذشته به صورت علنی و در شعبه‌ ‌15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وکلای متهمان برگزار شد. دادگاه در این جلسه به اتهامات چند عضو گروه تروریستی انجمن پادشاهی و منافقین و کارمندان محلی سفارتخانه های انگلیس و فرانسه رسیدگی کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد