موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

مهدی کروبی:آزار جنسی بازداشت شدگان شایعه بود

مهدی کروبی:آزار جنسی بازداشت شدگان شایعه بود
در پی انتقادات مطرح شده علیه نامه پراکنی های اخیر مهدی کروبی ، وی در مصاحبه ای به شایعه بودن موضوع آزار جنسی بازداشت شدگان اعتراف کرد و اظهار داشت:نگفتم که حتما چنین اتفاقی روی داده است.

به گزارش ایرنا دبیرکل حزب اعتماد ملی که طی روزهای اخیر به شدت از سوی دلسوزان نظام و انقلاب به دلیل نامه پراکنی هایش مورد مذمت و انتقاد قرار گرفته بود در خصوص دلایل انتشار نامه اخیرش توضیحاتی ارائه داد و گفت:"اخباری به من درباره آزار جنسی بازداشت شدگان رسید که به علت ناراحتی شدید از این موضوع نامه ای را به صورت محرمانه به رییس قوه قضائیه نوشتم ."
مهدی کروبی ادامه داد:"در همان نامه هم نگفتم که حتما چنین اتفاقی روی داده است بلکه گفتم که شایعه شده که چنین ماجرایی روی داده و تاکید کردم که انشاء الله اخباری دروغ و شایعه باشد ولی باید این اخبار بررسی شود تا اگر شایعه ای بیش نیست که همه از رفتارها و عملکردها با قاطعیت دفاع کنیم ."
وی افزود:"اگر هم در مواردی چنین اتفاقی روی داده است بگوییم که عاملان این قضیه جزو نیروهای خودسر بوده اند که باید معرفی و مطابق قانون مجازات شوند تا اینکه ساحت مقدس جمهوری اسلامی ایران را از چنین مباحثی پاک کنیم که چنین موضوعی در تاریخ ثبت نشود و شاخ و برگ فراوانی به ان داده شود و از سوی دیگر خون بچه هایی که در این راه کشته شده اند تضییع گردد . "
کروبی افزود : "‌من در این نامه تاکید کردم که اگر هم چنین اتفاقی روی نداده است و ثابت شد که این چنین نبوده از زبان ما که خودمان به انتخابات معترض بوده ایم مطرح شود ."
کروبی با اشاره به برخوردهایی که در واکنش به انتشار چنین نامه ای صورت گرفت گفت : "‌بیش از ده روز منتظر پاسخ نامه ام بودم ولی به من خبری نرسید و بنابراین این نامه را علنی کردم و در این میان برخی دوستانه انتقاداتی را مطرح کردند که من نیز استقبال کردم."
گفتنی است آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست سابق قوه قضائیه در پاسخ به ادعاهای کروبی اعلام کرده بود هیچ موردی از آزار جنسی در بازداشتگاههای ذیربط وجود نداشته است.
نظرات 2 + ارسال نظر
تینا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.tina-tina-tina.blogfa.com

چرا این همه اراجیف بافتین

ایرانی آزاد سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://iran-e-azad.blogsky.com

سبز باش عزیزم


http://iran-e-azad.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد