موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

جنبش سبز یا چمن سبز؟!



تقلای چندماهه گروهک های ضدانقلاب و گروه های صهیونیستی برای راه اندازی میتینگ علیه سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به نیویورک، با ناکامی مطلق همراه شد. با وجود هزینه های گزاف و فراخوان عناصر ضدانقلاب از سراسر آمریکا و حتی کانادا و برخی کشورهای اروپایی، نیویورک شاهد تجمعات چند ده نفره ضد انقلاب بود.
به گزارش رادیو زمانه در این تجمع، «سبزها، چریک های فدایی خلق، مجاهدین ]منافقین[ و سلطنت طلب ها حضور داشتند و شعارهایی چون «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.» براساس این گزارش «تعدادی از یهودیان مقیم نیویورک نیز در جمعیت به چشم می خوردند». در این تجمع که با حضور عناصری چون رضا براهنی، علی اکبر موسوی خوئینی، محسن سازگارا، عبدالکریم لاهیجی (معروف به کریم بغدادی)، منصور فرهنگ، مهرانگیز کار، شهرنوش پارسی پور، علی افشاری و... برگزار شد، سوسن دیهیم و آرش سبحانی به خواندن ترانه و نواختن موزیک پرداختند. سبحانی در تجمع مذکور سرود آفتابکاران چریک های فدایی خلق را با تغییر نام (سر اومد زمستون) خواند. اما برخلاف گزارش رادیو زمانه و عکس های منتشره از حاضران ( با قیافه های نیمه عریان و لمپن) سایت نوروز ادعا کرد حاضران شعار یا حسین میرحسین سر داده اند!! 2 کامیون هم با بیل بوردهای نصب شده روی آن از سوی کمپین حقوق بشر وابسته به هادی قائمی اجاره شده بودند تا در محوطه تجمع تردد کنند. بنابر اخبار منتشره در رسانه های خارجی، قائمی از جمله مرتبطین با پروژه های سازمان سیاست که 500 هزار دلار از سازمان های آمریکایی پول دریافت کرده است. با حسابی سرانگشتی می توان پی برد که غیر از خرج اجاره 2کامیون و بیل بوردها، بقیه پول ها... خور شده باشد.
ناکامی ضد انقلاب در راه اندازی تجمع یاد شده به اندازه ای بود که رسانه های خارجی و مخصوصا شبکه های تلویزیونی صدای آمریکا، بی بی سی برخلاف وعده های قبلی برای پوشش گسترده!! این تجمع، به پخش چند تصویر بسنده کردند که بیشتر از افراد سبزپوش، نشان دهنده چمن سبز محل تجمع بود. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سبز سبزم یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

آخی کم اوردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیدین که رییس جمهورتون داشت موقع حرف زدن سکته می کرد که !!!!!!!!!!! بابا جمع کنین آدم باشین یه کم فکر کنید ... واقعیت ها رو هم ببینین تو رو خدا .... من طرفدار خاتمی و مردم ایران هستم ... همین ...

ا-ع یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.ahmadynesuad.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارید.
به ما هم سری بزنید.
ممنون
یا حق
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد