موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

شکست فاز دوم کودتای مخملی

دفتر پژوهش و بررسیها خبری-قاسم روانبخش:اکنون وقت آن رسیده است که با ایادی استکبار برخورد قاطع صورت گیرد و رهبران آن ها دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند. تعلل در این امر ممکن است برای کشور خساراتی به بار آورد.

کودتاگران مخملین که درانتخابات و حوادث پس از آن از ملت ایران شکست سختی خورده بودند با پشتیبانی رسانه های غربی و ماهواره همواره در تلاشند این به‌اصطلاح انقلاب سبزشان را تازه نگه دارند. میر حسین موسوی در بیانیه اخیرش از همه طرفدارانش خواسته بود که به جریان «راه سبز امید» بپیوندند و با تشکیل شبکه های اجتماعی که ایده آن را از مؤسسه آمریکایی «رند» گرفته است از هر اجتماعی به نفع خود و در جهت مقابله با نظام استفاده کنند. یکی از این اجتماعات، راهپیمایی عظیم مردم در روز قدس بود.رسانه های خارحی از یک هفته قبل فعالیت تبلیغی خود را برای بسیج همه نیروهای به‌اصطلاح سبز متمرکز کردند و دائماً از آن ها می خواستند در این مراسم شرکت کنند و به جای شعار علیه اسراییل بر ضد نظام اسلامی شعار بدهند. جالب این که رادیو رژیم صهیونیستی به آموزش آن ها می پرداخت. شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» که در روز قدس از سوی این گروه در تهران سر داده شد شعار پیشنهادی رادیو اسرائیل بود که از یک هفته قبل دائماً تکرار می شد در باره حرکت سبز پوشان در روز قدس نکاتی را متذکر می شویم:
1) این برای اولین بار بود که در طول 30 سال برگزاری مراسم روز قدس گروهی کوچک در مقابل فکر امام (ره) و مردم ایستادند و در جهت خواست رژیم صهیونیستی شعار دادندو دل صهیونیست‌ها را شاد کردند و عجیب آن که در انتخابات با عنوان این که راه امام فراموش شده و باید احیا گردد درجهت جذب آرای مردم می کوشیدند! و چه خوب مردم آن ها راشناختند؛ زمانی که سران آن ها در راهپیمایی مشاهده شدند با شعارهای توفنده مردم مواجه شدند و صحنه را ترک کردند.
2) اکنون روشن است اگر چنان چه این جریان در انتخابات پیروز می شد چه اتفاقی [حداقل به گمان آن‌ها] میافتاد. فلسطین و آرمان آزادی قدس خاتمه می یافت و طبق قراری که دولت خاتمی با غربی ها بسته بود در جهت خلع سلاح حزب ا... لبنان نیز نهایت همکاری صورت می گرفت و اسرائیل نیز به رسمیت شناخته می شد. چنان که عبدا... نوری در سال 79 پیشنهاد آن را داده بود؛ وی در آن زمان می گفت باید رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و حتی بالاتر از آن نیز ادعا می کرد و می گفت چنان چه امام(ره) نیز زنده می بودند اسرائیل را به رسمیت می شناختند و در این صورت بود که شعار «از نیل تا فرات» که رژیم صهیونیستی در سال گذشته رسماً از آن دست برداشت دوباره جان تازه میگرفت و در نتیجه دوباره به نقطه آغاز برمی گشتیم. آیا با این حرکت آشکار هنوز جای تردید وجود دارد که سران این جبهه مزدورند؟
3) انتخاب شعار مرگ بر چین و روسیه به جای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نه از سر دشمنی با چین و روسیه است، بلکه ایجاد یک خط انحرافی است و گرنه در زمان خودش حاضرند در برابر هر قدرتی سر تعظیم فرود آورند؛ زیرا سازشکاری جزو ذات آن ها ست تا زمان چه اقتضایی داشته باشد و ارباب چه خواهد.
4) بی اعتنایی مردم به دعوت این گروه موجب شد آن ها در همان حلقه کم‌تر از پنج هزار نفری اشان که در نماز جمعه آقای هاشمی آمده بودند بمانند و در مقابل دریای خروشان چند میلیونی ملت تاب نیاورند و سیل جمعیت آن ها را در هم بکوبد و پراکنده سازد و در نتیجه آخرین سنگرهای مقاومت آن ها متلاشی گردد.
5) بازگشت برخی از حامیان اصلاحات به صف ملت و شرکت آن ها در نماز عید سعید فطر در راستای شکست قطعی مدعیان اصلاحات تفسیر می شود. این افراد اگرچنان چه مرحله دوم کودتای مخملین در روز قدس با موفقیت انجام می گرفت هرگز به صفوف متحد ملت بر نمی گشتند. بنابر این باید مراقب برنامه های آینده آنها بود.
6) آخرین پرده تحرکات این گروه و به تعبیر دیگر آخرین امید «راه سبز» باز گشایی دانشگاه‌ها است که آن‌ها از مدتها قبل به یک جریان در دانشگاه چشم دوخته اند تا بتوانند کودتای مخملینشان را از آن جا ادامه دهند این پروژه که اکنون به شدت از سوی رسانه های بیگانه حمایت می شود درصدد است دانشگاه ها را به تعطیلی بکشاند، ولی مطمئن باشند که از این نمد هم برای آن ها کلاهی بافته نخواهد شد چرا که دانشجویان بیدارند و اکنون حقایق بیش از پیش بر آن ها روشن شده است که خائن را باید از خادم تفکیک کرد.
7) اکنون وقت آن رسیده است که با ایادی استکبار برخورد قاطع صورت گیرد و رهبران آن ها دستگیر و به سزای اعمالشان برسند. تعلل در این امر ممکن است برای کشور خساراتی به بار آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد