موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

حمایت ضد انقلاب از موسوی، کروبی و خاتمی در نیویورک

 
شهرری- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رییس جمهور به نیویورک، عناصر ضد انقلاب اعم از منافقین، سلطنت طلبان و گروه های معاند از موسوی، خاتمی و کروبی حمایت کردند.

حجت الاسلام "حمید رسایی" در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان ری در محل آسایشگاه سالمندان کهریزک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسانی که امروز به نام امام (ره) به میدان آمده اند و ضربه های مهلکی به نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند، دشمنان امام (ره) و مردم هستند.
وی تاکید کرد: کسانی مانند موسوی، کروبی و خاتمی که امروز خودشان را یار امام (ره) می دانند چگونه یاری هستند که رادیو اسرائیل و منافقان از آنها حمایت می کنند.
وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به نیویورک هر روز صبح و بعد از ظهر حدود دویست نفر در برابر مقر سازمان ملل و شب ها هم حدود صد نفر در برابر هتل محل اقامت جمع می شدند و شعار می دادند.
حجت الاسلام رسایی تصریح کرد: با دیدن صحنه هایی از شعار دادن جمع کوچکی از معاندین نظام علیه جمهوری اسلامی برای امثال آقای موسوی و خاتمی که هر دو سید هستند و برای خط امامی که اینها دم از آن می زنند تاسف خوردم.
او ادامه داد: بارها گفته ام که این چه خط امامی است که بوش، اوباما، مرکل، سارکوزی، طرفداران رژیم پهلوی، رجوی گرفته تا صدای آمریکا و اسرائیل و رادیو منافقین و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب دم از آن می زنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری دانشجویان افسران جوانی هستند که با کسانی که جنگ نرم راه راندازی کرده اند باید مقابله کنند.
حجت الاسلام رسایی تاکید کرد: بهترین سلاحمان در جنگ نرم باید شناخت صحیح از دشمن باشد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از سلاح قابل استفاده در مقابله با این جنگ باید شناخت دوستان امام (ره) و کسانی که ادعا می کند پیرو خط امام خمینی (ره) هستند باشد.
وی ادامه داد: هر چقدر دانشجو مسلم تر و آگاهتر به این امور شود بهتر می تواند با جنگ نرم در مقابل دشمنان مقابله کرد.
حجت الاسلام رسایی تصریح کرد: همانطور که دانشجویان تاکنون نشان داده اند باید تلاش شود تا افرادی که می خواهند فضای دانشگاهها را آلوده کنند به این مهم دست نیافته و به دشمنان اجازه رخنه در دانشگاه ها را ندهند. ک/3
نظرات 1 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
خوندم
خدا به خیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد