موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

کوثری:میر حسین موسوی قصد براندازی داشت

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال و رفتار میرحسین موسوی از پس از انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که وی قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته است.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: شاید میر حسین موسوی در اوایل کار قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را نداشته است اما با قرار گرفتن در مسیر قانون شکنان و آشوب طلبان نشان داد که میل به این کار دارد.
وی ادامه داد: پافشاری میر حسین بر قانون شکنی و قانون گریزی آگاهانه بوده است و او باید تاوان این اقدام خودش را پس دهد هر فردی در هر جایگاهی وقتی اقدام منفی را انجام می دهد باید منتظر تبعات آن نیز باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معتقدم که در کنار میر حسین موسوی باید افرادی همچون مهدی کروبی و محمد خاتمی نیز محاکمه و به سزای اعمال خودشان برسند آنها نیز نقش مهم و تعیین کننده ای در اغتشاشات و آشوب های اخیر داشته اند.
کوثری گفت: این 3 تن باید به جرم اقدام علیه امنیت ملی و خدشه دار کردن حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دادگاه صالحه محاکمه و به دست قانون سپرده شوند این مهم می تواند اقتدار و صلابت نظام را نشان دهد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در خارج از چارچوب قانون حرکت می کنند و با اعمال و رفتار غیر منطقی و آشوب طلبانه خودشان امنیت جامعه را به خطر می اندازند باید پاسخگوی این رفتار و اعمال خود باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی کشور باید با قانون گریزان به شدت برخورد کند این برخورد می تواند از ایجاد آشوب های احتمالی بعدی جلوگیری کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
مافیاکش یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://mafiyakosh.blogfa.com

با مطلب غم انگیز " اصفهان بی سی و سه پل می شود" آپم.
فقط اگر اومدی مواظب باش که از دست تو هم عصبانی نشوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد