موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

شکایتهای مردمی علیه میر حسین موسوی رو به افزایش است

 
مسئول کمیته رسانه ای جنبش مردم ایران علیه قانون گریزی گفت: از زمانیکه سایت موج قانون فعالیت خودش را بار دیگر آغاز کرد شمار شکایت های مردمی علیه میر حسین موسوی رو به افزایش می رود.

امیر طاهر حسین خان در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: طی یک هفته گذشته 900 هزار نفر از سایت موج قانون بازدید کرده اند که این خود نشان می دهد که این حرکت با استقبال بی نظیر ملت ایران مواجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین تا به امروز 29 هزار نفر از میر حسین موسوی به طور مکتوب شکایت کرده اند و انتظار می رود با مرور زمان بر این تعداد به طور چشمگیر و خیره کننده افزوده شود.
حسین خان در ادامه هدف از ایجاد سایت موج قانون را محاکمه میر حسین موسوی دانست و گفت: میر حسین موسوی از پس از انتخابات ریاست جمهوری با قرار گرفتن در مسیر آشوب طلبی و اغتشاشات به نوعی بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه وارد کرد.
وی تاکید داشت: میر حسین موسوی با ایجاد شبهه در انتخابات قصد داشت به مقاصد شخصی و حزبی خود دست پیدا کند در حالیکه اگر کمی به منافع ملی توجه داشت خود را ملتزم بر اجرای قانون می کرد.
مسئول کمیته رسانه ای جنبش مردم ایران عیله قانون گریزی گفت: بر همین اساس جنبش موج قانون به طور خود جوش و بدون وابستگی به هیچ نهاد دولتی درصدد مقابله با ادامه قانون شکنی توسط میر حسین موسوی برآمد.
حسین خان اضافه کرد: جنبش مردم ایران بر علیه میر حسین موسوی تا زمان محاکمه این کاندیدای جدا شده از پیکره و بطن نشان مقدس جمهوری اسلامی به فعالیت خودش با قدرت و صلابت ادامه می دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: محمدرضا رحیمی دبیر کل جوان جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزان تاکنون برای تحقق اهداف این جنبش زحمات فراوانی را متحمل شده که جا دارد از وی و سایر دوستان در این حماسه ملی تشکر و قدردانی کنم و از ملت شریف ایران جهت بازدید از پایگاه اینترنتی موج قانون به نشانی http://www.mojeghanoon.com دعوت نمایم.  
 
 
متن شکوائیه به شرح زیر است: 
  
بسمه تعالی
حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) حفظ نظام اوجب واجبات است.
متن شکوائیه آحاد مردم از مشوقین به قانون گریزی
جناب آقای محسنی اژه ای
دادستان محترم کل کشور
سلام علیکم
با احترام ، اینجانب ، از نامزد خاص دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری
آقای میر حسین موسوی خامنه که به طرق مختلف : اعم از حضور فعال ، صدور بیانه ، سخنرانی و ... ، باعث تشویق افراد به اردو کشی خیابانی و نتیجتا آشوب شورش ، تخریب اموال عمومی و خصوصی ، مجروح کردن و کشتن هموطنان بی گناه ،‌بر هم زدن امنیت عمومی خصوصا مزاحمت های دیر هنگام شبانه ، افترا و توهین و هتک حرمت اشخاص حقیقی و حقوقی و مسئولین ،‌اخلال در نظم ، آسایش و عمومی ، ایراد خدشه بر حیثیت نظام در سطح بین الملل ، ممانعت از کسب و کار مغازه داران خیابان ها به جهت ایجاد رعب، خوف وحشت و اصرار بر استمرار آن ، آتش افروزی ، اتلاف اموال عمومی و خصوصی شده اند، همچنین از طراحان و فرماندهان پشت صحنه راهپیمایی ها و تجمعات و اقدامات غیر قانونی و خشونت آمیز و ضد مردمی که به بهانه ی تقلب در انتخابات و تمکین نکردن به قانون ، پس از انتخابات حماسه بزرگ 22 خرداد ، از تاریخ 23/3/1388 لغایت تاریخ امضای این شکایت نامه در سطح وسیع ، گسترده و حجیم به راه انداختند مستندا به مواد 498، 610،609،698،618، 186،187،687،689،203،208،615،675 قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین و مقررات مربوط به موضوع ،‌شکایات دارم . خواهشمند است نسبت به تعقیب کیفری متخلفین و قانون شکنان آشوبگر و معرفی آنها و احقاق حقوق از دست رفته ی اینجانب ، دستور عاجل صادر فرمایید.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد