موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

شکایات مردمی علیه میر حسین موسوی به دادستانی تقدیم می شود

مسئول کمیته رسانه ای جنبش مردم ایران علیه قانون گریزی گفت: شکایات مردمی علیه میر حسین موسوی به طور مکتوب به دادستانی کشور تقدیم می شود.

امیرطاهر حسین خان در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: الان که با شما گفت و گو می کنم جمع کثیری از ملت ایران علیه میر حسین موسوی شکایت کرده اند و این شکایات در سایت موج قانون با ذکر مشخصات و کد ملی افراد به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: پس از اینکه شکایات مردمی بر علیه میر حسین موسوی به حد نصاب تعیین شده رسید این شکایات جمع آوری شده و به دادستانی کشور ارائه می شود و این انتظار می رود که دادستان کشور نیز با استناد به خیل عظیم شکایات ملت ایران علیه میر حسین موسوی او را در دادگاه صالحه محاکمه کند.
حسین خان اضافه کرد:میر حسین موسوی به عنوان سر شاخه آشوب های اخیر باید از سوی مراجع قضایی به مجازات محکوم شود و با توجه به اینکه روند کار نشان دهنده بالا بودن شکایات ملت ایران علیه میر حسین موسوی است پیش بینی می کنم که به زودی میر حسین را در دادگاه ببینیم.
مسئول کمیته رسانه ای جنبش موج قانون در پایان خاطر نشان کرد: نقطه قابل توجه در این جنبش این است که دانشجویان کشور نیز انزجار خودشان را از اعمال میر حسین موسوی اعلام کرده اند و تعداد قابل توجه ای از شکایات واصل شده علیه میر حسین موسوی از سوی دانشجویان صورت گرفته است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ http://fasihi110.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید شما را کامنت کردم شما هم کامنت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد