موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

کوثری: شکایت نمایندگان مجلس از موسوی، درخواست مردم بود

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه شکایت 100 نماینده مجلس از میرحسین موسوی درخواست مردم از نمایندگان بوده است گفت: مسببین قضایای انتخابات نه تنها قانون پذیر نیستند بلکه به شکل‌های مختلف به موضوع دامن می‌زنند.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: اقدامات ناصحیح و غیرمنطقی سردمداران قضایای بعد از انتخابات از جمله موسوی و دیگر آقایان ما را بر آن داشت که حدود 100 نفر از نمایندگان مجلس فهرستی را امضا و شکایتی تنظیم کنیم و آن را به دادستان کل کشور بدهیم تا بدین وسیله موضوع را پیگیری کنیم.
وی اضافه کرد: البته باید به این نکته اشاره کرد که امضای این تعداد از نمایندگان خیلی وقت پیش جمع آوری شده و حدود یک ماه پیش این مساله مطرح بود و تا این زمان دست نگه داشتند بلکه آقایان دست از کارهایی که انجام دادند بردارند و در نهایت این مساله اقدام نشود.
کوثری تصریح کرد: از جمله اقداماتی که باعث شد آقایان به این ماجرا دامن بزنند می‌توان به حوادثی که اوایل باز شدن دانشگاه‌ها رخ داد و بحث 13 آبان که در پیش است اشاره کرد.
نماینده مردم تهران به بیانات مقام معظم رهبری بعد از انتخابات مبنی بر تبعیت از قانون اشاره کرد و گفت: اقداماتی که بر خلاف قانون بعد از انتخابات صورت گرفت باعث شد شکایتی تنظیم شود، که شاکیان مشخص آن، از طریق قانون پیگیر این مسایل شوند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه شکایت از میرحسین موسوی به قوه قضاییه در راستای انجام وظایف نمایندگی است گفت: ما هر جا که حضور داشتیم مردم از موضوع عاملان اغتشاشات اخیر ناراضی بودند و از قوه قضاییه گله داشتند که چرا به این مسایل رسیدگی نمی‌شود فقط افرادی که در رده‌های پایین‌تر هستند محاکمه می‌شوند و با عاملین اصلی برخوردی صورت نمی‌گیرد.
کوثری در پایان تصریح کرد: مردم می‌خواهند این مسایل از طریق مجلس پیگیری شود ما هم نمایندگان آنها هستیم و خواست آنها را باید انجام دهیم.
گفتنی است دیروز حمید رسایی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از تحویل شکایتی با امضای 100 تن از نمایندگان به دادستان کل کشور مبنی بر رسیدگی به اقدامات میر حسین موسوی خبر داده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد