موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

سیل جمعیت دانشجویان انقلابیموجب متفرق شدن آشوبگران شد

عضو بسیج دانشجویی:
سیل جمعیت دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران موجب متفرق شدن آشوبگران شد
جمعیت بسیار دانشجویان انقلابی در مقابل جمعیت اندک دانشجویان اغتشاشگر حامی موسوی و پاسخ قاطع آنها به اغتشاشگران موجب متفرق شدن آنها شد به طوری‌که دانشجویان بسیجی با حضور بر سر مزار شهدا خاتمه دهنده این تجمع بودند.

رضا محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره تجمعاتی که امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: این تجمعات حدودا ساعت 11 صبح شروع شد و نزدیک به 300 نفر از دانشجویان حامی موسوی در محوطه دانشگاه حضور یافتند که البته در مقابل 1500 نفر از دانشجویان ارزشی هم برای گرامیداشت مراسم 16 آذر در این محل حاضر شدند.

**پاسخ قاطع دانشجویان انقلابی به شعارهای سخیف آشوبگران سبز

وی با اشاره به سر دادن شعار از سوی جریان اغتتشاشگر و پاسخ قاطع دانشجویان بسیجی و ارزشی به آنها اظهار داشت: وقتی جریان اغتشاشگر شعار می داد "بسیجی واقعی همت بود و باکری"، دانشجویان ارزشی با سر دادن شعار "همت هم اگر بود ، پوستتون رو کنده بود" پاسخ آنها را دادند همچنین جریان آشوبگر سبز وقتی شعار "نه شرقی نه غربی ، دولت سبز ملی" را سر دادند جمعیت انبوه دانشجویان بسیجی با شعار "نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی" پاسخ آنها را دادند.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: دانشجویان حامی موسوی در ادامه شعارهای سخیفی را در توهین به بسیج سردادند که در مقابل دانشجویان ارزشی شعار "خون شهید می جوشد ، بسیجی می خروشد" را سر دادند.

**محو شدن حرکات اغتشاشگران سبز در مقابل حضور پررنگ دانشجویان انقلابی

وی درباره نمادهای سبزی که دانشجویان اغتشاشگر در این تجمع به همراه داشتند ، خاطرنشان کرد: این افراد پارچه های سبز، بادکنک سبز، عکس زندانیان سیاسی و عکس موسوی و کروبی را به همراه داشتند، زمانی‌که آنها عکس موسوی و کروبی را بالا بردند دانشجویان بسیجی فریاد "انگلیس حیا کن کروبی را رها کن " را سر دادند.
رضا محمدزاده در ادامه بیان داشت: هر چه از آغاز تجمع می گذشت بر تعداد تجمع کنندگان افزوده می شد به طوری‌که جمعیت دانشجویان بسیجی و ارزشی به سه هزار نفر رسیده بود اما جمعیت دانشجویان حامی موسوی به 800 نفر رسیده بود که هنگامی‌که این دانشجویان اغتشاشگر " یا حسین میر حسین " می گفتند سیل جمعیت دانشجویان ارزشی با صدایی رساتر " یا حسین کربلا " را سر می دادند و به این شکل صدای آنها کاملا محو می شد.

**بار دیگر حامیان موسوی اغتشاش کردند

وی در خصوص اغتشاش حامیان موسوی در دانشگاه تهران گفت: چند نفر از آنها شیشه های دانشکده فنی را شکستند که این شیشه ها روی سر دانشجویان ریخت چند تن از آنها هم در مقاطعی سنگ پراکنی می کردند چند باری هم درگیری های محدودی میان جریان فتنه و دانشجویان انجام شد.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به حواشی سخنرانی سجاد صفار هرندی و حبیب رحیم پور ازغدی در تالار چمران دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در هنگام سخنرانی حدود 1500 نفر از دانشجویان بسیجی قصد داشتند برای سخنرانی در این تالار حضور یابند که اغتشاشگران سبز با حضور در ورودی تالار راه را برای آنها مسدود کرده بودند اما به دلیل تعداد بالای دانشجویان بسیجی، جمعیت آنها شکسته شد و بسیجیان به داخل تالار رفتند.

**ناتوانی سبزها در مقابل سیل جمعیت دانشجویان ارزشی و متفرق شدن آنها

وی درباره گروه‌هایی که امروز در قالب حامیان موسوی به اغتشاش در دانشگاه تهران پرداختند تصریح کرد: تعدادی ازاعضای سرشناس انجمن اسلامی دانشگاه تهران، طیف تندرو دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه)، دانشجویان مارکسیست، دانشجویان لیبرال و دانشجویان دموکراسی خواه در قالب حامیان موسوی در تجمع و اغتشاش در دانشگاه تهران حضور داشتند البته تعدادی از دانشجویان امیرکبیر هم به صورت غیرقانونی وارد دانشگاه شده بودند.
رضا محمدزاده افزود: همه این گروه‌ها علیه بسیج دانشگاه آمده بودند اما با گذشت زمان و در ساعت 16 جمعیت آنها به 200 نفر کاهش پیدا کرد که به دلیل حضور سه هزار نفر از دانشجویان ارزشی و بسیجی تا این زمان کم کم آنها متفرق شدند.

**دانشجویان با دادن پیامی به موسوی و کروبی خاتمه دهنده تجمع بودند

وی درباره چگونگی پایان یافتن این تجمع اظهار داشت: دانشجویان انقلابی با حرکت به سمت سر در دانشگاه تهران عکس هایی شیمون پرز ، اوباما ، مسعود رجوی ، مریم رجوی ، شیرین عبادی ، بنی صدر و رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع و همچنین پرچم آمریکا و انگلیس را آتش زدند و پس از آن فریاد زدند "موسوی کروبی این آخرین پیام است ، دانشجوی مسلمان آماده قیام است". عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همچنین گفت: سرانجام تجمع دانشگاه تهران با حضور دانشجویان انقلابی بر سر مزار شهدا پایان یافت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد