موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

یکی از کشته‌های ساختگی جریان فتنه:

احمد کارگر نجاتی یکی از افرادی که در لیست کشته شدگان 72 نفره میرحسین موسوی قرار داشت گفت: آقای بهشتی من را در حالی در لیست 72 نفره کشتگان قرار داد که من هنوز زنده هستم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمد کارگر نجاتی در جمع دانشجویان متحصن در مسجد دانشگاه تهران گفت: امروز باید به همه مسلمانان، آزاد اندیشان، دانشجویان و طلاب به دلیل هتک حرمت به امام راحل تسلیت گفت.
وی اظهار داشت: اتفاقی که در دانشگاه تهران رخ داد و به ساحت امام راحل اهانت شد اتفاقی بود که قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و باعث شد بغض و کینه انقلابی مردم ما سر باز کند.
وی با اشاره به این که اتفاقات بعد از انتخابات شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کرد اظهار داشت: بعد از انتخابات حقیقت قربانی شد، وقتی که آقای موسوی در شب انتخابات خود را پیروز انتخابات می‌داند در حالی که مشاورانش به او گفته بودند که پیروزی از آن تو نیست نشان می‌دهد که حوادث بعد از انتخابات از قبل پایه‌ریزی شده بود.
وی در خصوص این که در لیست کشته شدگان 72 نفره جنبش قرار دارد گفت: من در روز شنبه بعد از انتخابات در میان جمعیت هزار و پانصد نفری که در میدان فاطمی بودند به طرف میدان حرکت می‌کردم. در شلوغی ناگهان به زمین خوردم و احساس کردم که از پایم به شدت خون می‌آید.
وی گفت: پس از آن به مدت یک ماه در بیمارستان بستری شدم.
وی اظهار داشت: پس از این که کمیته‌ای برای بررسی آسیب دیدگان و کشته شدگان در ستاد موسوی تشکیل شد یک روز نام خود را در لیست 72 نفره کشته شدگان در سایت نوروز دیدم.
وی گفت: نام من را در ردیف 18 به نام احمد کارگر نجاتی، علت مرگ ضرب و شتم، مکان بیمارستان، محل دفن بهشت زهرا، قطعه 213 دیدم. بعد از آن در وبلاگم مطلبی را به صورت طنز نوشتم، به این صورت که وبلاگ نویسی از دیار باقی با شما سخن می‌گوید.
وی در ادامه بیان کرد: برخی سایت‌های خبری این دروغ برملا شده جنبش سبز را بیان کردند و پس از آن سایت‌های سبز من را که تا دیروز برای آنها مرده‌ای بسیار خوب بودم به عنوان آدم کش مطرح کردند.
کارگر تاکید کرد: در همان شب بلافاصله صدا و سیما با من تماس گرفت و از وبلاگ من در برنامه بیست و سی تصویر نشان داده شد. من پس از آن در وبلاگم از آقای بهشتی این سوال را کردم چرا شما که فرزند مظلوم شهید بهشتی هستید لیستی را منتشر می‌کنید که هم نام 72 تن شهدای کربلاست؟
وی اظهار داشت: سپس آنان در سایت‌هایشان مدعی شدند که من دستیار ارشد معاون سیاسی وزارت کشور آقای ذوالقدر بوده‌ام در حالی که آقای ذوالقدر معاون امنیتی وزارت کشور بودند. همچنین من را خبرنگار فلان روزنامه معرفی کردند و نام مرا در کنار نام افرادی همچون منصور ارضی، برادران سیب سرخی و حسین سازور معرفی کردند. همچنین من را بازجوی خبرنگاران دوم خردادی دانستند.
وی اظهار داشت: این سایت عکسی به دروغ از من منتشر کرد که من تا کنون این عکس را ندیده‌ام.
وی با اشاره به این که این افراد انواع و اقسام حملات را به جایگاه بسیج، سپاه و نیروی انتظامی وارد کرده‌اند گفت: آنها با داستان سرایی‌ها تلاش کردند ذهن مردم را منحرف کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد