موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

انقلاب اسلامی ایران به استیلا خواهی آمریکا ضربه سختی وارد کرد

رییس مرکز مطالعات خاورمیانه در روسیه:
انقلاب اسلامی ایران به استیلا خواهی آمریکا ضربه سختی وارد کرد
مسکو - رییس مرکز مطالعات خاورمیانه در روسیه با اشاره به افزایش مقاومت در برابر سیاست های امپریالیستی و سلطه گرانه آمریکا در جهان، آن را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به چتر هژمونی ( استیلا خواهی ) آمریکا ضربه سختی وارد کرد.

"شامیل سلطانف" امروز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی یک کشور مستقل و با سیاست عدم وابسته برای بسیاری از کشورهای جهان است.
سلطانف افزود: هیمنه آمریکا و ادعای قدرت مطلق بودن و شکست ناپذیری آن در جهان از بین رفته است و هیچ چیزی به این کشور ورشکسته اقتصادی برای بازیافتن قدرت سلطه گری آن کمک نخواهد کرد.
این کارشناس امور بین المللی روسیه با اشاره به حضور ده ها میلیون نفری مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف ایران، آن را نشانه حمایت گسترده مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آن آیت ا.. خامنه ای رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام دانست.
سلطانف گفت: این راهپیمایی که در شبکه های تلویزیونی جهان پخش می شد، دوستداران انقلاب را خوشحال و آمریکا و متحدان غربی اش را که دائما برای انزوای ایران تلاش و وانمود می کنند که حکومت این کشور جایگاه مردمی ندارد، شرمساز و سرافکنده کرد.
سلطانف ابراز اطمینان کرد که به برکت سیاست صحیح و متوازن جمهوری اسلامی ایران، برنامه هسته ای این کشور به ثمر نشسته و در پیشرفت تکنولوژیکی و اقتصادی این کشور نقش مهم و تاثیر گذار خود را ایفا کند.
وی افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملت های جهان درس استقلال و خودکفایی و آزادگی داد و بسیاری در نقاط مختلف جهان به این سیاست با دیده احترام می نگرند.
سلطانف گفت: جایگاه ایران در 31 سال پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه ارتقاء یافته و این کشور با داشتن توانمندی های عظیم در عرصه های مهمی همچون انرژی هسته ای، فضایی، صنعتی، تکنولوژیکی و انرژی در منطقه پیشرو است.
وی گفت: تمام تلاش های آمریکا برای کاهش نقش و جایگاه ایران با شکست روبرو شده است و آمریکا گزینه ای برای به زانو در آوردن ایران در دست ندارد.
سلطانف ابراز اطمینان کرد که به برکت سیاست صحیح و متوازن جمهوری اسلامی ایران، برنامه هسته ای این کشوربه ثمر نشسته و در پیشرفت تکنولوژیکی و اقتصادی این کشور نقش مهم و تاثیر گذار خود را ایفا کند.
وی همچنین سیاست تحریم آمریکا علیه ایران را محکوم به شکست خواند و با اشاره به ادعاهای واهی واشنگتن علیه تهران، خواستار مخالفت با این تحریم ها در روسیه و دیگر کشورهای جهان شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد