موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

اثبات جمعیت ملیونی 22 بهمن در تصاویر منتشر شده از گوگل ارث

 

خبرنامه دانشجویان ایران: طی پخش تصاویری از میدان آزادی و خیابان انقلاب از سوی گوگل ارث و حضور جمعیت چند ده ملیونی در این روز بر همگان اثبات شد، این نظام قوی تر از آن است که عده ای گمان کنند، توان مقابله با آن دارند.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در روز 22 بهمن، سیل عظیمی از مردم ولایی و محب انقلاب، آمده بودند تا جشن 31 سالگی انقلاب اسلامی ایران را با گرد هم آیی و راهپیمایی در خیابان های انقلاب و میدان آزادی جشن بگیرند و مشت محکمی در دهان کوردلان و معاندان جمهوری اسلامی ایران بکوبانند.


8 ماه از انتخابات اخیر ریاست جمهوری گذشت، اما عده ای افراد معترض، با اعتماد به نفسی کاذب [بخوانید توهم] هنوز سعی بر زیاد نشان دادن هواداران خود دارند لذا از هر حربه ای برای این امر استفاده می کنند تا بگویند: "ما بیشماریم".


اما عده ای از مخالفین و دروغ پراکنان که از شکست خود در این به اصطلاح جنبش سبز مطلع اند، با عوام فریبی سعی کردند، در محیط های سایبری و در سایت هایی خاص که مخاطبان خاص خود را دارد، توهمِ بودن در "جایگاه اکثرت" را در مردم القاء کنند؛ و این در حالی است که از زمان انتخابات تا کنون جمعیت آنها به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.

 



در این سایت، خبری با چند عکس منتشر شد که ذکر چند نکته در خصوص آن، خالی از لطف نیست:


1-این خبر در حالی سعی بر جلب توجه بازدید کنندگان به قسمت های خالی میدان آزادی را دارد که ورود به چمن ها مجاز نمی باشد و برای جلوگیری از ورود  مردم به این قسمت ها دور آنها حصار کشده شده است، با اینکه این تصاویر به خوبی نشان از ازدیاد جمعیت دارد، اما این سایت با وارونه کردن داستان تلاش می کند تا فضا را به سمت امنیتی نظامی پیش ببرد.


2-در اغلب برنامه های رسمی که جمعیت زیادی در آن حضور دارند، همانند نماز جمعه، عید فطر و ... برای راحتی ایاب و ذهاب مردم و جلوگیری از ترافیک شهری، شرکت اتوبوس رانی و مترو همکاری لازم را می کنند و این قائده در هیچ موردی استثناء نیست پس زوم کردن بر حضور اتوبوس ها امری بیهوده است.

3- هنوز جای این سوال باقی است که چرا نویسندگان این سایت ها سعی در مصادره کردن این جمعیت دارند در حالی که اگر به سایتی که عکس ها در آنجا منتشر شده است مراجعه کنید، در توضیح این عکس خواهید دید، این عکس متعلق به 22 بهمن 1388 میدان آزادی در سی و یک‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وسیله ماهواره IKONOS است که حکایت از زیاد بودن جمعیت در میدان آزادی و خیابان های اطراف دارد ولی این سایت ها خلاف این واقعیت را منعکس کرده اند!



4- عکس زیر بخشی از خبر سایت است که نشان می دهد نویسنده ظاهرا موقعیت های جغرافیایی را نمی داند یا عمدا سعی در تعویض جهت های جغرافیایی دارد؛ به تصویر زیر دقت کنید.



این اقلیت سبز درحالی روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند، که دعوای های درونی میان سران آنها بالا گرفته تا جایی که رسانه های خودشان اظهار کردند: "این انقلاب 10سال به عقب افتاد".

روکم کنی رسانه ای سایت های سبز چون بالاترین، جرس و خودنویس، و از همه مهم تر مطرود واقع شدن از جانب ملت ایران مهر تاییدی بر پیوستن این اقلیت سبز به زباله دان تاریخ دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد