موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

درخواست سبزها از هم دیگر: دستگیری ریگی را منتشر نکنید

 

خبرنامه دانشجویان ایران: سایت بالاترین که پیش از این نیز حمایت های گسترده ای از ریگی کرده بود، در اقدامی عجیب با قرار دان لینکی با عنوان "خبر دستگیری ریگی را منتشر نکنید"، ناراحتی خود را از دستگیری تروریست نشان دادند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، خبر دستگیری تروریست بین المللی عبدالمالک ریگی که حمایت خود را از موسوی علنی کرده بود، با موج واکنش منفی سایت های حامی موسوی از جمله بالاترین روبه رو شد.

سایت بالاترین با قرار دادن لینک هایی از مشترکین و بازدید کنندگان خود خواسته است این خبر را یا منتشر نکنند و یا تکذیب کنند.

خبر دستگیری ریگی که نشان از قدرت مانور بالای دستگاه های اطلاعاتی ایران دارد به مذاق گردانندگان سایت بالاترین و حامیان خارج نشین موسوی خوش نیآمده است.

لازم به یادآوری است پس از ترور شهید شوشتری نیز بی بی سی ضمن حمایت از ریگی با وی مصاحبه ای در این خصوص کرده بود و از این تروریست بین المللی حمایت کرده بود.

لازم به ذکر است عبدالمالک ریگی در بیانه ای هنگام آشوب های تهران تصریح کرده بود: جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد.

چندی پیش سازمان مجاهدین خلق و گروهک ریگی مذاکرات اولیه خود را به منظور ادغام و همکاری های مشترک برگزار کرده بودند.

در دیداری که سران دو گروهک ریگی و منافقین در منطقه ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروهک سازمان منافقین دیدار و گفتگو داشته،و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود.

حال با دستگیری ریگی سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک مطلقه تروریستی در انتظار حوادث آینده است. 

 

 

به حول و قوه الهی این تروریست شرور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد

 

نظرات 8 + ارسال نظر
از خدا بترسید . .تهمت کم گناهی نیست سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

اقای به اصطلاح مسلمون . .از خدا بترس . .اینقدر راحت تهمت نزن
تا کی میخواین با این دروغای بی سر و ته ملت رو خرتر کنید ؟
سبزها به ریش باباشون خندیدند که بخواد از ریگی دفاع کنن
ریگی هم به گور بابای تو و امثال تو خندید که بخواد حامی سبزها باشه
حامیان موسوی همه نخبگان و آدم های درست حسابیند میفهمند چه خبره و سرشون رو مثل کبک تو برف فرو نکردن
نه مثل حامیای احمدی یه مشت بسیجی دهاتی و وحشی و قشر ابله جامعه .
توی حوادث بعد از انتصابات که آبروی ایران و اسلام رو با وحشی گری هاتون توی جهان بردید . .حالا با این حرفای مفتتون میخواید اسلام رو تو ایران هم ریشه کن کنید . . مردم همه دارن از جمهوری اسلامی بر میگردن . . . جان مادرتون بس کنید دیگه این چرندیات رو . . . خدا لعنت کنه باعث و بانی این هرج و مرج ها رو . . .

اسمت هم عوض من . . بذار یک ابله






متاسفم که اینقدر بی ادب هستی
من ابله هستم یا اونائی که سرشون رو مثل کبک تو برف کردند و در توهمات خودشون سیر میکنند

اگر شک داری به این آدرس سر بزن تا شکت برطرف بشه

چرا رسانه های حامی موسوی همان رسانه های ریگی بودند؟

http://iusnews.ir/news/37-1/7743-1388-12-05-11-48-09.html

همون قبلی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

چرا نظر رو نشون نمیدی ترسوی ابله ؟
یه دولت و یه مشت بسیجی وحشی و اون سپاه پشتتون وایساده . .از چی میترسی . . . کری یا کور ؟ از چی میترسی که نظر رو میخوای تایید کنی ؟ خودت خوب میدنی از هر 100 تا نظر 99 تاش باهات مخالفه . . وگرنه که مثل سگ نمیترسیدی .

در ضمن شما که ترسو نیستی چرا آدرستو نگذاشتی؟

باقری چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com/

«قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ(علیه السلام):
أَنَا خاتَمُ الأَوْصِیاءِ وَ بى یَدْفَعُ اللّهُ الْبَلاءَ عَنْ أَهْلى وَ شیعَتى.»:
من آخرین نفر از اوصیا هستم، خداوند به وسیله من بلا را از خانواده و شیعیانم برطرف مىگرداند.
أَکْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ.»:
براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.
نوکررخ ارباب نبیندسخت است
آغازولایت وامامت مولاصاحب الزمان برشیعیان ودوستدارانش به خصوص شمادوست بزرگوارمبارک
التماس دعا

تفکرسبز سبز سبز چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

ننگ بر شما که برای ماندگاری خود به هر رذالتی تن میدهید.

اگر تمامی مارا تکه تکه هم بکنید تاریخ همچنان زنده خواهد ماند

با تاریخ چه خواهیدکرد؟

راه سبز ما افتخاراتی چون نداها دارد شما به چه افتخاری می نازید؟

زنده باد ایران سبز

Night سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام دگم عزیز...

hatami یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام.....
خیلی با خودم کلنجار رفتم که نظر نذارم اما نشد که نشد!

ببینید نمی دونم شما خودتان بالاترین رو رصد می کنید یا نه...
اما اینکه اون منبع میگه و شما هم اینجا کپی / پیست می کنی اصل تحلیل خبر تون مشکل داره!

من هم اون لینک رو د یدم.... اما اون توسط یکی از کاربران بالاترین ارسال شده بود و نه توسط خود سایت بالاترین
اصولا سایت بالاترین به واسطه کاربران خود اداره می شود و لینک ها توسط آرای کاربران دسته بندی می شود... بحث در این رابطه بسیار است.... مثلا مهدی یحیی‌نژاد موسس بالاترین هست اما کیهان منوشه امیر مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل را به عنوان مدیر سایت بالاترین معرفی می کند و...
من خودم طرفدار جنبش سبز هستم.... از دستگیری این ریگی جنایتکار هم بسیار بسیار خوشحال شدم.... اما از نوشته های بی منطق (توسط هر دو گروه ) کلا .... متنفرم

موفق باشی....

سلام
ممنون از نظرتون
ولی خود شما هم میگوئید که اون سایت توسط کاربران اداره میشه و این هم نظر یکی از کاربران بوده

باز هم ممنون

hatami سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام دوباره....
خوب ، بله کاربران..... درسته :)
ببینید تو بالاترین همه نوع کاربری با عقاید متفاوت وجود دارد...تو اجتماع هم همین طور اونجا ادم های رو دیدم که حتی خدا رو هم انکار می کنند! و از مسخره کردن ادیان الهی هیچ ابایی ندارند. و برعکس کسانی رو دیدم که به شدت مذهبی هستند.(البته مذهبی ها در اقلیت هستند) باور بفرمایید اگه بخواهیم جناح بندی های رو که اونجا وجود داره رو بشمارم بالغ بر دهها عقیده و تفکر می شود. حالا صحبت من اینه چرا می گوییم سایت بالاترین؟ و یا با ارجاع دادن مدیریت این سایت مثلا به یک یهودی چه چیزی را دوا خواهد کرد؟ به نظر من اونجا تقریبا آزادی بیان وجود داره.... حالا عده ای از ما به خاطر محدودیت های که تا به حالا وجود داشته به یکباره وارد همچین محیطی می شوند شاید خدا را هم منکر بشوند. این مشکل بالاترین نیست که سانسور نمی کند مشکل ما و امثال ما ها هست... مشکل جامعه و مملکت هست. که باید اصلاح شود! شما و دوستانتان اگر می خواهد با منکر شدن این مشکلات صورت مسئاله رو حل کنید که هیچ و من دیگر با شما بحثی ندارم.
اما اگر می خواهید که بودن درد در جامعه را بپذیرید باید انرا درمان کنید. البته این درد با دست گرفتن باتوم و سلاح درمان نخواهد شد. شاید در دوره ای اثر کند اما بالاخره؟
با همسو کردن امثالی مثل من به اردوگاه مقابل نظام به چه چیزی دست پیدا خواهید کرد؟ با گفتن دورغ گفتن و یا وارانه جلوه دادن بعضی از واقعیت ها به چه کسی به جزء خودمان دروغ می گوییم؟
صادقانه بگم نگاه من به ماجرا نگاه صفر و یکی نیست! هیچ کس معصوم نیست. اینکه الان خودم رو عضوی از جنبش سبز می دونم دلیل نمیشه که آقایان کروبی و موسوی را برای خودم بت کنم. اینها هم اشتباهاتی دارند کما اینکه آقای احمدی نژاد و سایرین هم اشتباه داشته اند.... و یا خیلی از کار های ایشان هم به نفع مردم مستضعف و کشور بوده است. وخیلی های دیگر هم نه! هر کسی باید قابل نقد کردن باشد . و از آن برای اصلاح خود استفاده کند. شما هم باید این را قبول کنید!

وحدت من و شما نباید با این حرفها از بین برود . اما بپذیریم که الان نسل جوان ما (حداقل تعدادی از انها که کم هم نیستند) سولاتی دارد که باید به انها پاسخ مناسب داده شود .

و در آخر سبز باشید حالا چه ازز نوع اموی و یا علوی!

سلام
ممنون از حضور دوباره شما
خدا نکنه سبز اموی باشم!
راستش من هم دلم میخواهد که جوانان ما آگاهی لازم را کسب کنند تا راه خود را پیدا کنند
البته ما اگر به گوینده سخن توجه داشته باشیم و هر حرفی را از هر کسی نپذیریم نیمی از راه را رفته ایم
و برای حفظ وحدت باید که پشتیبان رهبری جامعه باشیم و نه رهرو خارج نشینان فراری یا یهودیان و دشمنان ایران

حاتمی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام.....
خوب من جواب سئوالات خودمو از شما نگرفتم! (بدون تعارف)
شما فقط یک اشاره کلی به وحدت کردید و تبعیت از اصل رهبری...
در مقابل من و بسیاری از دوستان جنبش سبز حرف شان قابل نقد بودن عملکرد هر کسی در جامعه بود!

این تنها یکی از نقد ها بود شما درباره بالاترین توضییح ندادید. درباره نبودن آزادی بیان در جامعه هم همین طور!
دروغ های که از طرف برخی از مسئولان هم که به مردم گفته می شود هم جای بحث بسیار دارد. اینها تنها 40% ماجرای سوالات ذهنم هم نمی شود! بگذریم... شاید بهتر است بیش از این با هم گفتگو و بحث نداشته باشیم...

با آرزوی سلامتی و تبریک سال نو به شما ...




سلام
به نظر شما اگر آزادی بیان نیست این همه اهانت به دولت و رهبری از کجا نشات میگیره؟
من هم سال نو را به شما تبریک میگم و امیدوارم هر چه زودتر نیات پلید بعضی ها روشن شود و جوانان ما هم از بلاتکلیفی در آیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد