موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

موج سبز یا موج شورش؟

آزدی اندیشه با هرج و مرج نمیشه....

دلارهای سبز بدهید تا افشاگری نکنیم!

گردانندگان سایت ضدانقلاب "جرس" تهدید کرده‌اند در صورت قطع کمک‌های مالی از سوی حامیان داخلی و خارجی، به افشای نام این افراد خواهند پرداخت.

به گزارش شبکه ایران، در پی بروز مشکلات شدید مالی برای برخی سایت‌های ضدانقلاب، مدیران یکی از این سایت‌ها تهدید کرده‌اند که حامیان مالی داخلی و خارجی خود را افشا خواهند کرد.

سایت جنبش راه سبز(جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برای تحریک مردم به ناآرامی خیابانی راه‌اندازی شد، اخیراً و بویژه پس از راهپیمایی گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در روز 22 بهمن که از آن به عنوان "دفن تاریخی فتنه" نام برده شد، دچار مشکلات شدید مالی شده و حامیان ضدانقلاب داخلی و خارجی که دیگر امیدی به تحرکات این سایت ندارند، دیگر حاضر به کمک مالی برای ادامه حیات این سایت نیستند.

به نوشته روزنامه رسالت، مدیران "جرس" اخیرا مذاکراتی با حامیان آمریکایی خود داشته و از اینکه دیگر کمک‌های مالی سابق را به این سایت نمی‌کنند، گله کرده‌ و خواستار تخصیص بودجه بیشتر برای اقدامات تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

محسن سازگارا، همکار سابق روزنامه‌های اصلاح‌طلب و کارمند رسمی تلویزیون دولتی آمریکا نیز با برخی حامیان مالی خود در داخل کشور تماس گرفته و تهدید کرده که اگر سریعاً کمک‌های مالی به او نرسانند، وی ناگزیر خواهد شد در آخرین روز حیات این سایت، به افشای حامیان مالی داخلی و خارجی پرداخته و مسئولیت تعطیلی این سایت را به آنها نسبت دهد.

گفتنی است سایت "جرس"، سال گذشته توسط برخی افراد وابسته به جناح اصلاحات نظیر "عطاء‌الله مهاجرانی"، "محسن کدیور"، "عبدالکریم سروش" و "اکبر گنجی" و با حمایت گسترده مالی از جانب وزارت امور خارجه آمریکا، آغاز به کار کرد.

 
 

نظرات 1 + ارسال نظر
خوشه چین پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

سال دل ضعفه ی مضاعف و شعار مضاعف است
البته هر سال، سال شعار مضاعف است




باید سعی کنیم امسال ۲ برابر شعار بدهیم.

البته این تعبیر مضاعف شکل آرمانى است. یعنی اگر امسال نتوانستیم ۲ برابر شعار دهیم و یک برابر و نیم شعار دادیم، نباید مایوس شویم!©

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد